Gå til innhold

Når ektemann aldri vil bli far, og kone ønsker seg å bli mor mer en alt....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og ingen av oss vil skille seg, han vil ikke snakke om det med barn, aldri.

Jeg tenker på det hele tiden, og drømmer og er verpesyk.

 

HVA gjør vi med dette.

 

Suss Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Skill deg og finn deg en partner som vil ha barn.

2. Gi partneren din et ultimatum, deg og barn eller ikke deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor giftet du deg med en som ikke deler dine største drømmer????????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg giftet meg med han fordi vi elsket hverandre så høyt, og vi er sjelevenner, og jeg trodde dette at han ikke ville ha barn, var noe han ville vokse av seg, og ville ombestemme seg..

Vi har vært sammen i to år, og han vil ennå ikke ha barn. Aldri barn, aldri noensinne noen gang, han sier at dette barne pratet dreper sexlysten hans, forholdet og kjærligheten til meg. Jeg lenger desperat etter et barn og bli mor, jeg vet bare ikke hvordan... .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får finne deg en annen å få barn med, da vet du. Kan ikke alltid få i pose og sekk her i livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Du bør slutte å mase på ham, han blir ikke mere klar av den grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere kjent hverandre?

 

Vi har vært sammen i snart 12 år.

For 7 år siden var jeg klar for å få barn, men ikke han. Jeg måtte rett og slett ta tiden til hjelp.

I fjor startet vi prøvingen - jeg sa at jeg ønsket å slutte med p-piller og at vi kunne ta det som det kom, han var enig. Sa at det kunne ta litt tid fra man sluttet med p-piller til man blir gravid. Hvis han ville kunne han bruke kondom. Noe jeg riktignok vet han ikke liker, men det var et alternativ.

 

Og nå venter vi barn og han gleder seg veldig og jeg tror til og med han ønsker at vi startet før!

 

Tror nok du må være litt tålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til sommeren har vi vært sammen i 2 år, og gift i et halvt år. Jeg er 35 han er 10 år yngre. Han har dårlig sædkvalitet og jeg har manglende EL. Så at det skjer med naturmetoden er ikke så sannsynlig, har lenge håpet på et.. hendelig uhell... men det skjer ikke desverre...

 

HVA foreslår du at jeg skal gjøre. Jeg elsker mannen min og jeg vil ha barn med han, men han vil ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil han ikke så vil han ikke.... da må du ta et valg. Han eller barn... har selv vært i forhold der begge hadde barn fra før og han ønsket ikke flere.. jeg reiste ifra han for jeg ville gjerne ha flere en en og nå er jeg lykkelig å gravid=) har vært samboer med han jeg har nå i 3 år...viss man har et veldig ønske om barn må man være åpen om det i fra starten... og være enige om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg ser det har du 2 valg: 1.Velge mellom mannen eller det eventuelle barnet! 2. Gi mannen et ultimatum; deg eller barn!

 

Jeg skjönner dilemmaet veldig godt og skjönner at du har det vaskelig! Men, faren er vel at alt barneprat tar livet av forholdet. Så det er på tide at du tar beslutningen din!

 

Lykke til!

 

Klem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett det der,men hvis dette er ditt høyeste ønske,og han sier han aldri vil bli pappa,så er det vel bare to muligheter. Enten må du gå fra han,eller må du gi opp drømmen om barn. Trist begge deler,men er vel ikke stort mer å gjøre med den saken enn å velge...

 

Men du,dersom han ikke vil ha barn noensinne,hvordan vet han da at sædkvaliteten er dårlig? Man tester vel normalt ikke sånt om man ikke ønsker å bli gravid? Skjønte ikke helt den,jeg.(regner med det var ditt innlegg om dette,midt i tråden,HI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehhe, elli-karamelli,jeg satt akkurat å tenkte på d samma;o) samma med at ho veit at ho har skjeldne EL...

 

men,med det sagt..sjelden EL trenger ikke være noe hinder,det er jeg et levende bevis på ..er i gang med nr tre her jeg,til tross for sykluser på opptil 45 dager OG ppiller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...