stratosen_er mamma_ Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 det er lettere å bli gravid i enkelte årstider enn andre?jeg føler selv at om våren og sommeren er det lettere enn om høsten...men kan jo vere for at jeg er lettere til sinns på denne årstiden:P jeg vet ikke.. venter og håper på positiv test om en uke:P
Erisa* Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har hørt at det er lettere å bli gravid på våren og sommeren enn høst/vinter. Men hvor sant det er - ja det er noe annet:) Jeg hadde også eggløsning for en uke siden, gleder meg til neste uke når jeg kan teste! Hadde vært så supert å teste positivt nå! Så kanskje vi får litt mage i løpet av sommeren:) *krible krible i magen*
stratosen_er mamma_ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2007 heisann ja.. jeg har ikm neste torsdag/fredag... gleder meg jeg og.. har hatt masse sex i det siste så håper at det er noe på gang nå.. hadde en ma i januar så håper at det er noe på gang igjen nå... lykke til vi får følge hverandre opp:)
fremtidoghåp Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Javisst! Blant anet har man funnet ut at ideell babymaking-temperatut ligger på ca 13 grader. Altså nokså vårlig. Men lyset skal visst også ha noe å si!
fremtidoghåp Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Argh, skrivefeil igjen! det går litt for fort i svingene! det skal stå "temperatur" og "annet"....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 det tviler jeg på. vi har prøvd alle årstidene,2 ganger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå