Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det ikke lenge til jeg skal begynne å ta testene for å se når jeg får EL. Skal starte på lørdag, og håper at den er litt forsinka! Trodde jeg beregnet god tid, så jeg tok ferie fra torsdag men så kom mensen 2 dager tidligere enn beregnet og rota til hele opplegget - men men, sånt skjer.

Har ventet å ventet, regnet å regnet for å komme fram til denne uka/dagen, og gledet meg enormt til å reise nedover. Og nå kjenner jeg plutselig at jeg tviler litt :/ Er det noen som har opplevd det samme?? Kan det være all forventningen til dette som har bygd seg opp til å bikke over til kalde føtter nå når det endelig skal skje? Vil gjerne høre om flere har tanker rundt dette.

Ha en fin dag alle gravide, nybakte mødre og prøvere :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9176708-snart-er-tiden-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg! Ville bare muntre deg opp med å si at eggløsningen blir nesten alltid forsinket når man skal reise til København! Så det er gode sjanser for at det klaffer bra for deg! Kroppen blir litt i ulage av tenking og venting, og vips blir syklusen litt annerledes. Ønsker deg lykke til!

Jeg begynte og å tvile litt før jeg skulle ned første gang. All tvil forsvant så snart inseminasjonen var gjort. Tror mer det var redselen for det ukjente som resulterte i tvilen.

Jeg krysser fingrene både for eggløsningen din, reisen nedover og lykkeskuddet :o)

Takk for det! :) Blir spennende framover ja, kommer til å gjennomføre det selv om jeg plutselig har begynt å tvile...tror jeg kommer til å angre mer om jeg IKKE gjør det vertfall. Godt å høre at det er flere som har kjent litt tvil første gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...