Bebis120408+150511 Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 jeg fikk mensen 26.april og har de to siste dagene vært litt uggen.. tok test idag med lite urin og midt på dagen og fikk en svaaaak strek. Har testa med billigtest.. kan jeg faktisk være gravid el er det testen som tøyser med meg?flere som har vært borti dette??
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Ja det er mulig har jeg hørt. Enten kan det være kjemisk graviditet, tidlig sa, (eller henge igjen siden sist sa?) Eller gravid på nytt.. Hva med å teste igjen om noen dager å se om testen blir sterkere? Jeg inbilte meg en strek i går, og etterhvert kom den fram (men først etter 10 min) så jeg har bestilt CBD.. Og skal teste igjen over helgen.
Bebis120408+150511 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2007 ok takk..testa dagen før mensen og da var det ingen strek..men nå kom lyyyysss strek med en gang..og sambo så den og.. sa sist var i nov,så jeg regner ikke med den henger igjen mer..hm..får teste igjen imorn!men håper jo liksom på bebis da.. og kanskje derfor jeg har hatt sinnsykt vondt i korsryggen i det siste...nei ish,får ikke ta gledene på forskudd.. er jo mest sannsynlig ikke gravid..
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Ok, jeg trodde sa var sist mnd da. Men så spennende! Kanskje du er en av de som er gravide med mensen? Om jeg får positiv test mandag så er jeg og det.. For er jeg gravid er jeg i 6 uke allrede...Men jeg tror ikke jeg er det da, til tross mange symptomer..
Bebis120408+150511 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2007 spennende ja,men tror nok kanskje streken tøyser med meg..men er svaaak strek var det asså.. hvis tilfelle så har jeg termin 1.1.08..hoho..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå