Zayla Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Jeg tok testen i går og fikk ikke tydlig strek, men jeg så nå idag at jeg har skyggestrek:O og jeg har testa flere ganger med samme testen, testen heter Bionexia.. Nå har jeg kjøpt CB test, endelig så det blir spennende i mårra Men jeg har ikke hatt mensen på 2 mnd, tror dere jeg kan være gravid:O ? :Djeg har vært veldig kvalm, trøtt og sliten. stikker i magen.. osv,, hva tror dere?
Bebis120408+150511 Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 høres nesten sånn ut! spennende!har selv skyggestrek,men akkurat hatt mensen så her skjønner vi ingenting..regner med at det er testen som tuller..men hadde vært moro da..lykke til med testingen
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Enig med Bebis08?-1pp etter SA.. Det kan høres sånn ut.. Jeg er i samme situasjon som Bebis08?-1pp etter SA. Men skal ikke teste før til helgen/over helgen, da jeg venter på testene mine.. Lykke til med testingen!
Zayla Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2007 den var negavtiv den CB testen.. Skal til legen på mandag og høre hvorfor den er så sein, men jeg har ingen aning ass.. kan hende testene bare lurer meg, men det kan hende jeg må stole på dem !.. Hørt om ganske mange som er gravid som har testet neg.. men men... ble litt lei meg nå :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå