endelig_mamma♥ Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Heisann.. Eg lurer på litt anng. festeblødning, om noen av dere av opplevd dette? Kordan det "ser" ut, er det mykje, kan det gå over flere dagar? Håper på svar Takk på forhånd
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Festeblødning er ikke vanlig, det kommer ikke mye og er nærmest lyserosa i fargen. Noen dråper i trusa ca. en uke etter EL, ikke mer. Kommer det over flere dager, og er møkrt brun/rødt i fargen, er det spotting (dvs. at mensen er på vei).
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 fikk et par "dråper" blod på papiret,husker ikke nøyakig når etter el dette var men, litt under en uke etter tror jeg ca...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Vet du hva - jeg har blødd så mye i dette svangerskapet, men alt er normalt likevel. Har vært på innvendig UL og sjekket. Noen blør. Noen ganger brunt noen ganger rødt. Og noen ganger mer enn andre. Men er det mer enn når du har mensen, er det ikke like normalt. Man kan blø av mange grunner. Noen ganger vet ikke legene hvorfor. Jeg ble vettskremt av alt mulig rare geier folk fortalte og la ut om ang blødninger, så jeg hadde det ikke noe bra i det hele tatt før etter jeg hadde snakket med en spesialist. Du vil finne mye rart her inne - også fra folk som ikke har peilingen. Snakk heller med en lege. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Joda, mange blør mye under svangeskapet, men da kalles det ikke "festeblødning"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå