Gå til innhold

Nå kan jeg og bli med! :)


Carina med lykkebobler i magen

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg i lykkerus over at begge testene var positive og at min lille spire er 7 uker gammelt (eller 5 da, siden det henger to uker etter) ! :)

 

 

Når bestiller man legetime?

Jeg er helt fersk her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!!!!!!!

 

Jeg bestilte time igår (fikk positiv test på mandag) og har time da 21 mai. Og da er jeg i 8 uke!!

 

Men nå er jeg 2. gangs fødende da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Gratulere så mye:) Jeg er også førstegangsfødende og legen min sa at så lenge jeg var frisk og rask, så trengte jeg ikke å komme på undersøkelse før i uke10. Jeg har også termin i desember:) åhh gleder meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Når jeg var gravid første gangne, hadde jeg første legetime i uke 12. Nå er jeg gravid igjen og har time i midten av mai. jeg vil da være i uke 7. Grunne til tidlig time denne gangen er at jeg har mistet to ganger i løpet av det siste året. Normalt sett - om du er frisk og rask og ikke har for mange plager - er det ingen grunn til å ha legetime før tidligst uke 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er også ny, første gang. Jeg har fått jordmortime først 8+5 og legetime 10+6. De sa det var vanligst her borte. Så det er bare noen få dager igjen til jordmortime..... Er spent. Var på UL 7+3, fikk se et bankende hjerte og en liten spire på 11,2 mm. Utrolig facinerende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Jeg har første legetime på mandag. Da er jeg 8+4. Gleder meg, selv om det ikke kommer til å "skje noe". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...