Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ny her inne, og er interessert i å bli kjent med flere vordende mødre i Gjøvik-regionen. Men for å slippe å scrolle gjennom alt som er av tidligere meldinger og chatte-tråder, velger jeg den litt enklere varianten med å spørre rett ut: Hvor og når møtes dere? Og for hvem er dette? Sjøl har jeg termin i månedsskiftet oktober / november. Venter spent på svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9175672-ny-gj%C3%B8vik-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hjertelig velkommen!!! Så bra at du vil være med oss!!! Jeg har bare vært med på to treff selv, og da var vi på Egon...og det er for alle gravide jenter som har lyst å komme å bli kjent med andre gravide!!! Det er også lunsjtreff og de er litt forskjellige steder...har ikke vært med på det jeg for jobber. Har termin i midten av oktober jeg!! Bor du i Gjøvike eller?? Og du er 31?? Hvis jeg tyder nicket ditt riktig ;)

Heisann;o)

Dette er for alle type mager.. små mager og store mager, og kanskje de som akkurat har født også;o)

Les tråden nedenfor her hvor det står ang lunch og middags treff.....

Jeg har termin 23 juli og har vært på noen treff nå siden januar.. veldig koselig...

er jo satt opp to nye treff nå, kanskje du vil komme da??

Siri;)

Hei!

Jeg heter Monica, er 22år og venter min første gutt 21.juni!

Bor på Eina, men flyger rundt overalt=)

Er opprinnelig fra Ålesund:)

Har også en stedatter på snart 4år ....

Ellers så har vi treff nesten hver uke prøver vi... gjerne annenhver lunch og middagstreff!

For oss som sitter hjemme er det veldig godt og møtes på dagtid, men middagstreff blir ofte LITT mer folksomme og koselige:)

Håper du tar deg en tur uannsett når;)

ALLTID koselig og se nye mager:) Enten de er store eller små:)

Klem

Annonse

Tusen takk for det! Ikke vanskelig å føle seg velkommen her, gitt. Strømmer jo på med hjertelige hilsner :) Ja, jeg bor på Gjøvik. Er innflytter, så kjenner ikke så alt for mange her fra før. Så er virkelig interessert i å bli kjent med nye folk. Og ekstra kos å treffe folk i samme situasjon som meg, regner jeg med.

Jeg jobber - så lunsjtreff er ikke aktuelt for min del heller riktig enda. Og ja, det stemmer at jeg nærmer meg 31 - men klamrer meg til å kunne kalle meg 30 så lenge jeg kan ;) Det er kanskje gammelt til å være førstegangsfødende her på Gjøvik, eller??!? Jeg har bodd en del år i Oslo, og der er trenden en ganske annen enn på landsbygdda der jeg opprinnelig kommer fra. Men jeg har ikke helt fått med meg hva som er gjennomsnitlig alder på førstegangsfødende i en by på størrelse med Gjøvik. Ikke det at det egentlig betyr så mye, men... :)

Ja blant annet det...:) hehe...og første gangen jeg kom på treff, så jeg sikkert litt bortkommen ut, men skjønte fort hvem jeg kom for å treffe:) Alle snudde seg, og så like nysgjerrige ut som jeg følte meg selv:) Hvor hen på Gjøvik holder du til da??? Om du vet da...hehe...kommer ikke fra her selv, så husker hvor vanskelig det var å forklare ting...;)

Fx :)

Hehe!!!

På onsdag som kommer er det Kaffka i gågata da..

Det er ikke stort, så gravide damer da er VELDIG lett og se!!

Ellers så kan vi jo GJERNE avtale og møtes litt før en annen plass, så kan vi gå ilag bort?

Fx??

Eller noe :)

hei hei ny i gjøvik mage ;)

jeg venter mitt 3 barn i begynnelsen av desember og bor sentralt i gjøvik. har alltid plass til nye venner. tenkt å ta meg en tur på kaffka på onsdag jeg også (men det er min x-mann som driver det og han vet ikke at jeg skal ha en liten en enda..hehe)

prøv å ta deg en tur dit da vel ellers kan du jo sende meg en melding med msn eller tlf nr? så kan jeg svare deg

kos og gratulerer med den lille i magen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...