Gå til innhold

September: 8 mnd. kontroll?

Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tann nr 8, sier du? Her har vi ikke en eneste en - men ser konturene av de to nederste fortennene...

Ellers er det ikke 8 mnd kontroll her vi bor. Skal til hs når han er 9 mnd.

Min er også blå i pannen om dagen. Reiste seg opp på alle fire og dunket i en sengekant....

Ellers går d i hundre!

Oi! Reiser seg opp og snart fått 8 tenner?! Det får`n si! :) Min veier temmelig nøyaktig 10kg (og 45gram) og er ca 71cm lang og ingen tenner enda. Han haaater å ligge på rygg og mage og vil helst sitte. Kommer seg ikke langt av sted, men roterer litt =)

Har litt god tid her i gården :)

her sier han pappa.mamma.dada og hei. heheh. han babbler i ett sett :P han reiser seg så og si der det går an og få støtte seg litt . som f.eks sengen.bordet og sånt. han kryper som en helt bortover gulvet.heheh. han har vert snåttete i heledag og noe som har plaget han stakkars. kanskje det er en tann på vei.

han veier nå 8850 gram og er 70 cm lang på strømpisen ;)

Annonse

Ingen tenner enda her... Nærmer seg 8 måneder. På 7 måneders kontrollen var hun 6,500 kilo og 63 cm lang. Ser hun kanskje ligger litt under gjennomsnittet. Spiller ingen rolle. Hun er stort sett blid og fornøyd.

Men det eneste ho sliter med er hard avføring etter å ha begynt med fast føde. Flere som sliter der? Jeg ammer henne fortsatt og jeg pøser med malt som visstnok skal være bra for magen. Men ho må jobbe hardt for å få ut bæsjen sin og mye skrik under den prossessen. Det ser litt vondt ut, stakkar... Jeg syns faktisk det ser ut som om hun har fått hemorider pga det... Er det vanlig? Noen som vet?

Thea var nøyaktig 10kilo og 76cm:)

Her er det full rulle for tiden...kryper rundt alle steder,så nå er vi inne i en peride vi skal lære hva nei er for noe:) hihi..men det er jammen meg ikke lett...:) Liker også veldig godt å sitte oppreist og elsker når vi holder henne i hendene,slik att hun får gå:)

Annonse

Veldig aktiv vår gutt også; reiser seg opp og går rundt bord, stoler etc. Plukker på det meste og rydder varmeskapet minst 5 ganger om dagen. (Brødformene er snart mer på skjøkkengulvet enn der de skal være...;P) "Prater" mye; morsomt å høre at han varierer tonefall og volum etter hva han skal "fortelle". Har fått to tenner, begge to nede.

• 2 uker senere...

SIMEN I MAGEN??? var mitt nick når vi gikk gravide..

Men det ble en Dennis. han kler navnet sitt, suser rundt i bilen sin som bare det og gjør alt han ikke har lov til. han har virkelig skjønt hvordan han skal sjarmere... griner på nesa og ler etterpå:) da smelter vi alle.

Han var 10395g på 8 mnd og 73 lang. hans 8 tann er på vei her også. han er blitt flinkere til å sitte å lege nå, men legger seg fort på magen og ålers seg akkurat dit han vil... fart har han jammen fått på ålingen sin også. Duker er det beste han vet å dra i, og IS smaker aller best, itillegg til puppen til mamma da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...