Gå til innhold

treff i Haugesund torsdag 10 mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!!! passer torsdag 10 mai kl 8? håper flest mulig gravide sommer/høst mager vil komme:)snakket litt om cafe mm da vi tidligere snakket om å møtes.. skal vi bare si mm kl 8??

kan du??

Lisa m/ Sander i magen (termin 17 juli)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg komme! :) Flott at det skjer noe nå.. :)

Skrevet

skal vi presentere oss litt igjen da? Jeg er iallfall 31 år, samboer, fra HGSD, har en gutt på snart 2, er lærer

Skrevet

jeg er 23 år (blir 24), samboer, fra Haugesund, venter vårt første barn, går på lærerskolen:)

Skrevet

Eg e 22 år. samboar, egentlig fra sveio, men bor i haugesund nå, vårt første barn her også.. :) Ei lito prinsessa.. Går på stord og ska bli førskolelærer.. :)

Skrevet

Jeg melder meg på! :)

Er 24 år gammel, har samboer på 25 år, og vi venter vårt første barn, en prinsesse, 10. juli. Jobber som lærer på Røvær skole.

Skrevet

Ser ut te at me blir ein del lærerar ja.. :)

Skrevet

Jeg har også lyst til å være med, sjøl om jeg bor på Stord :-). Kurset jeg skulle være med på ble avlyst.

32 år, en fra før og en liten en i magen. Sammen med en storabu. Termin i juni.

Skrevet

bare lærere da nesten...blir koselig det da...gleder meg

Skrevet

Hei - jeg må nesten kaste inn håndkleet i kveld. Jeg er helt skutt og har full dag i morgen. Full fres på jobb + at jeg har en avtale på kveldstid. Men dere får kose dere på kafe med magene :-).

Skrevet

Var det flere som ikke kunne komme i går? Jeg gikk meg vill i skogen så jeg kom ti over 8 og da var det ingen der...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...