inakvad Skrevet 3. mai 2007 #1 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei dere! Trenger noe råd. Skal til legen på tirsdag. Har vært sykemeldt på grunn av kvalme, og den begynner å gå over nå, så jeg regner egentlig med at jeg på den måten er frisk igjen til å jobbe fra onsdag av. Men jeg er usikker på om jeg orker å jobbe full tid. Jeg er veldig sliten og har lavt blotrykk, så jeg blir fort svimmel og dette blir bare værre hvis jeg er sliten eller stresser. Jeg synes i grunnen ikke at dette er grunn nok for meg til ikke å jobbe full tid, men problemet mitt er at jeg jobber på en ungdomsskole, og tentamensperioden begynner på torsdag. Dette fører til at jeg får tre rettebunker i løpet av de nærmeste to ukene, noe som igjen fører til at jeg må jobbe både kvelder og helger. Jeg vet rett og slett ikke om jeg orker det nå... Jeg er jo fullt klar over at jeg jobber i et yrke hvor enkelte perioder er tøffe, men det er ikke så greit å si til seg selv akuratt nå. Vet jo at det er legen som bestemmer til slutt uansett, men er det noen som har noen råd på veien? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9175040-deltidssykemeldt-samme-som-p%C3%A5-novemberklubben/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
momxx Skrevet 3. mai 2007 #2 Del Skrevet 3. mai 2007 Har selv vært til lege i dag (er 12 uker på vei) og ble 40% sykemeldt en måned til dette pga lavt blodtrykk og lav blod prosent i tillegg til at jeg er mye sliten. Legen mente det var viktig å ta det med ro fortsatt en tid fremover, og det ville komme jobben tilgode at jeg jobbet redusert nå for da ville jeg mest sannsynlig holde meg lengre i jobb. Jeg er selv veldig spent på hvordan jeg vil merke pollen denne sommeren da jeg er veldig alergisk og får ikke ta de samme medisinene.... Jeg mener at du må bare fremlegge for legen det du føler og da tar han mest sannsynlig hensyn til dine ønsker om fortsatt deltids sykemelding. Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9175040-deltidssykemeldt-samme-som-p%C3%A5-novemberklubben/#findComment-9179202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå