Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest flere nå som har testet med EL-test før IKM og fått positivt resultat. Har ikke brukt EL-test før denne gangen, og kjenner ikke til det, men er det sånn at den testen også slår ut på graviditet?

Uvitende....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest at el-testen kan slå ut positivt ved graviditet ja. Tror det er noe med at LH og hcg er ganske likt...

Skrevet

Slo ut på meg,ja!

Skrevet

ojojoj... hjem og prøve etter jobb!!!!! har noen sånne tester liggende og er skrekkelig nyskjerrig. Føler meg litt "rar" i magen og i puppene, men vet ikke om det bare er ønsketenkning.

Kanskje det funker på meg???

Skrevet

He he, da må jeg gjøre et eksperiment på det. Har 20 el-tester etter at jeg kjøpte på billig-tester, og så fikk el før jeg fikk dem i posten!

Skrevet

Jeg testet positivt idag med EL test for å så teste positivt med graviditetstest noen timer senere - så ja, det funker visst det!

Tvi tvi! :o)

Skrevet

Hei bringebæret!

Mange får positive el-tester når de er gravide, men ikke alle. Du kan også få positive el-tester uten å være gravid (og uten å ha el). Jeg har aldri testa når jeg har mensen, men jeg har tatt el-tester nærme mensen både før og etter. Disse testene er ikke helt positive, men jeg har en ganske sterk strek! Veit ikke hvorfor. Ellers i syklusen har jeg helt negative tester (ingen strek i det hele tatt) - bortsett fra rundt el. Har hørt om flere som har det slik.

Skrevet

Da er det sikkert det som har skjedd. Prøvde både el og g-test, el var positiv og g var negativ.

Blir helt tullerusk! Ganske hysterisk, faktisk!

Hvordan er det hos deg, da?

Skrevet

Jeg testa med en EL test 1 dag før forventet mens og fikk neg. svar... men testet igjen 5 dager etter forventet mens og da var den (og en gravitest) klart positiv:)

Skrevet

Dizzie_8pp:

Utrolig bra link!!!! Nå skjønte jeg det ordentlig, har lurt fælt på det fenomenet der!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...