Gjest Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Har lest flere nå som har testet med EL-test før IKM og fått positivt resultat. Har ikke brukt EL-test før denne gangen, og kjenner ikke til det, men er det sånn at den testen også slår ut på graviditet? Uvitende....
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Har lest at el-testen kan slå ut positivt ved graviditet ja. Tror det er noe med at LH og hcg er ganske likt...
Krolla og Theodor Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 ojojoj... hjem og prøve etter jobb!!!!! har noen sånne tester liggende og er skrekkelig nyskjerrig. Føler meg litt "rar" i magen og i puppene, men vet ikke om det bare er ønsketenkning. Kanskje det funker på meg???
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 He he, da må jeg gjøre et eksperiment på det. Har 20 el-tester etter at jeg kjøpte på billig-tester, og så fikk el før jeg fikk dem i posten!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Jeg testet positivt idag med EL test for å så teste positivt med graviditetstest noen timer senere - så ja, det funker visst det! Tvi tvi! )
Lille Trille* Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Hei bringebæret! Mange får positive el-tester når de er gravide, men ikke alle. Du kan også få positive el-tester uten å være gravid (og uten å ha el). Jeg har aldri testa når jeg har mensen, men jeg har tatt el-tester nærme mensen både før og etter. Disse testene er ikke helt positive, men jeg har en ganske sterk strek! Veit ikke hvorfor. Ellers i syklusen har jeg helt negative tester (ingen strek i det hele tatt) - bortsett fra rundt el. Har hørt om flere som har det slik.
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Da er det sikkert det som har skjedd. Prøvde både el og g-test, el var positiv og g var negativ. Blir helt tullerusk! Ganske hysterisk, faktisk! Hvordan er det hos deg, da?
MissMe*med*lillegutt Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 Jeg testa med en EL test 1 dag før forventet mens og fikk neg. svar... men testet igjen 5 dager etter forventet mens og da var den (og en gravitest) klart positiv:)
Dizzie_mortil3 Skrevet 3. mai 2007 #10 Skrevet 3. mai 2007 Les denne artikkelen om EL tester brukt som gravitest: http://www.peeonastick.com/opkhpt.html
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 3. mai 2007 #11 Skrevet 3. mai 2007 Dizzie_8pp: Utrolig bra link!!!! Nå skjønte jeg det ordentlig, har lurt fælt på det fenomenet der!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå