HMS *endelig mamma* Skrevet 3. mai 2007 #1 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei på deg! Valgte å svare deg i et annet innlegg, jeg, siden den andre tråden liksom tilhører Agnes, om du skjønner hva jeg mener. Vi var på Ciconia i Århus og kan ikke få fullrost stedet, kompetansen og menneskeligheten til alle som jobber der. Vi var temmelig motløse da vi lille julaften i 2005 fikk det heller nedslående brevet fra Andrologisk senter om hvordan situasjonen lå an. I 2006 sendte jeg en mail til Ciconia, forklarte problemet vårt og spurte om de synes det var noen vits i å prøve IVF. Fra det øyeblikket vi mottok mail tilbake fra dem var vi fulle av håp om at vi faktisk, mot alle odds, skulle lykkes. Gjennom hele prosessen med spraying, stikking og etterhvert uttak, innsetting og ventetiden etterpå har de vært helt fantastiske. De har også vært flinke til å informere på en ærlig måte, uten å male noen ting rosenrødt, men allikevel på en positiv måte. Jeg er overhodet ikke i tvil om at jeg drar tilbake dit etterhvert, om vi finner ut at vi ønsker søsken til veslefrøkna vår. Det er jo en privat klinikk så det koster jo litt penger, men mirakelet der ute i vogna er verdt hver eneste krone og mer enn det. :-D Ta en titt på denne websiden om du vil finne ut mer om klinikken: www.ciconia.dk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9174859-storkfr%C3%B8ken69/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå