Gå til innhold

Tørr jeg....


Cocco*med 2 små spirer*

Anbefalte innlegg

Ja, tør jeg virkelig å skrive her, en dag etter at jeg har fått posetiv test etter ca. 2 år med prøving....

 

Er litt redd for at alt kan være borte i morgen, samtidig som jeg allerede har planlagt når jeg skal si noe på jobben (helt ny der, så det er jo ikke det beste) og hva jeg skal si. Hva vi skal si til familiie og venner etter de første 12 ukene er over.

Har til og med begynt å se for meg babyrommet.

 

Men jeg er redd for at noe skal skje...har jo ikke et foster ennå engang, men vi har et lite embryo, en celle deling som er på gang...som kan bli noe stort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer med en vell etterlengtet spire, kjeme gøy å høre at det klaffer etter så langt tid med prøving, det gir håp for andre som også bruker lang tid på å bli gravide=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Kjempekos å få inn flere slitere her!(holdt på i 2 år vi også!)

Skjønner godt åssen du føler det,man er så utrolig redd for at drømmen skal gå i stykker,bli kasta tilbake på startstreken igjen! Men man overlever det også,utrolig nok!(har mistet 2 ganger)

For de aller fleste går det heldigvis bra,så krysser alt av fingre og tær for at det gjør det for deg også! For hver uke du er kommet lengre,jo mer avslappa blir du:-)

 

Masse lykke til,og velkommen inn hit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper d går bra med oss alle her=) krysse fingrer og tær.................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER:=)

Og velkommen inn...

Lykke til me spira i magen-helt fantastisk:=)

Når har du termin da??klemmer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for lykkeønskninger.

Gratulerer til dere også, som allerede er er her inne!!!

 

Termin for meg blir bel ca. 6 januar 2008. det er ca. 5 mnd. før vi gifter oss...Bryllup var planlagt før vi fant ut dette, men det passer jo veldig bra likevel :)

 

Håper å få slå følge med dere femover da, krysser jo fingre og tær for oss alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Jeg har termin 07 januar. 08, vi må holde følge.......vi har prøvd i ca 1 år før lille druen klamret seg fast.

Jeg har allerede fortalt det til foreldre og ene søsteren min...klarer ikke holde det hemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig masse! Det her er jo bare kjemepgøy :) Krysser fingrene for deg og den lille - og meg selv og knøttet :) Vær positiv, det er utrolig hva det hjelper :)

 

Hurra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Cocco -- det er stort å lykkes etter så lang tid med prøving. Selv har jeg 1 1/2 år med prøving, 1 MA og 1 SA bak meg, men endelig i går testet jeg positiv igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ser at det er flere som er på ca. samme sted som meg nå...vi må prøve å holde litt følge med hverandre da, og se hvordan det går med oss.

 

jeg tror litt mer på spiren for hver dag som går...men er fortsatt litt avventende. Men i dag kjøpte jeg en svangskapsdagbok. En riktig søt bok, hvor det står litt fakta, men med masse plass til å fylle i opplevelser og info som man samler og erfarer selv. Ble litt mer virkelig da. Men dette holdes hemmelig til vi har passert det kritiske tidspunktet!

Hedligvis har jeg bryllups planleggning som jeg kan drukne meg selv litt i, og gjemme meg bak hvis noen synes jeg smiler litt for lurt :)

 

Lykke til alle sammen, skrives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...