Gå til innhold

3D på majorstuaklinikken, lang ventetid!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere ringt og sjekket om jeg burde være tidlig ute med å bestille, men da har de sagt ring uken før.

Men nå er det tydeligvis blitt veldig populært, kanskje mange av dere på august skal nå i mai??

Iallefall ringte i dag og fikk time 29 mai tidligst... , så om dere skal, bør dere være litt tidlig ute:)

Best før uke 34 sa tlf dama!

Fortsetter under...

Hei!

Skjønner det er leeenge å vente til 29.mai; vet det er et stykke å kjøre, men har dere vurdert å bestille hos KvinneDoktor på Nøtterøy? Der er det kort ventetid og KJEMPEFIN service:o)

Nei, har ikke vurdert den, men hørt mye snakk om den her inne...

Bestilte nå den 29, så har vi noe å se frem til:) er 30+1 da, så er jo egentlig en fin uke.

Men takk for tipset!!!!

(selv om jeg har fått vite at det blir jente, tenker jeg litt på at jeg får høre--- "og her var en fin liten guttebaby", he,he...

Da skal jeg heller legge ut for salg alle de kule rosa klærne vi kjøpte i USA for to uker siden her på augustklubben:)

Anbefaler også Balderklinikken rett bak tinghuset! Kjempegod atmosfære, og billigere enn Majorstua! Gynekolog Anne Stensløkken er kjempekoselig, og vi er veldig glad for at vi gikk dit;) Tror ikke de har like lang ventetid som Majorstueklinikken, da det ikke er like mange som vet om den.. Sjekk på www.balderklinikken.no de som vil!!

Lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...