Gå til innhold

Dere som har blitt spådd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av tingene stemt med hva de har spådd?

Jeg har nå blitt spådd av 4 forskjellige inne på bim, ingen av dem sa det samme...

Veldig rart!

Men nå gjennstår det bare å se, kanskje en av dem har rett!

Noen av dere mad gode erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble spådd her inne at jeg ventet ei jente,,,

var på UL. og det stemmte, ble også spådd at vi ville ha godt med penger, som også stemmer for tiden...

så ja det som jeg har blitt spådd om har stemmt så langt...

Skrevet

det med jente er jo ren flaks, penger ok. Hvem som spådde deg?

Skrevet

jeg ble spådd at jeg skulle bli gravid i april noe som ikke stemte, sitter her og er ikke gravid. Vi skulle bli blakk ei stund så skulle det bli bedre med penger, vel vi er blakke nå, men lønna kommer jo snart med feriepenger og skattepenger så dah.. da går det jo bedre! ;)

Tror ikke du skal ha for store forhåpninger akkurat!!! :P Ta det med ei klype salt, men det sier de fleste som spår uansett! Men morro er det jo allikavell!! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg ringte ei spådame her en dag,og hun sa at jeg kom til å bli gravid innen 6 uker!!:)

Er veldig spent på om det stemmer!!:)

Og så tenkte jeg at jeg skulle ringe ei annen spådame også,for å høre om hun evnt sa det samme!! Jeg kom til å bli gravid innen 2 mnd... men hvis ikke ble der garantert før årsskiftet til 08!!:) og begge sa at jeg kom til å få Gutt!!:P

Skrevet

Jeg har blitt spådd 2 ganger her og begge stemte. Jeg spurte anonym i februar(etter MA i januar) om når jeg ble gravid igjen. Da svarte hun i mars. 5 Mars var jeg det.

Så spurte jeg en annen her om det ville gå bra denne gangen i slutten av mars. men hun fikk ikke opp noen graviditet på meg. Jeg mista i starten av Mai. Så det har stemt for meg foreløpig. Men kan jo hende det er flaks. Skal jo ikke da alt seriøst og man kan ta feil.

Men det var gøy i allefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...