Gå til innhold

Adrian sin 1 års dag.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Count us in ;-)

I know where you live.

For de som lurer så kan du vel bare si det så enkelt at det er nesten der med fengselet. SÅ vet folk hvor det ligger.

Hehe, du forklarer alltid så komplisert. Husker da jeg skulle kjøre ut til deg, hadde du sagt fengselet med en gang hadde jeg ikke måttet ringe så mye ;-)

Annonse

Tror vi også kommer. Får en god kjøretur da. Men må vel være litt sosial ;)

Kjører i så tilfelle.

Å alex sin mamma: Vist jeg ikke husker feil bor du nært danmarksplass? Vi kjører kjennom der uansett. Og har plass til en mamma og en baby/unge :)

Men gjelder andre også. Så fremst jeg finner fram har vi plass til en mamma og en baby i bilen.

• 3 uker senere...

er ikke sååå langt etter baby25.. du bare kjører videre innover.. så skal jeg henge opp ballonger der du skal ta til høyre. så bare kjører du til toppen av den bakken, også bor jeg i et grønt hus:)

Ja, har helt glemt den listen jeg:)

Han ønsker seg:

Klær i str 86

Leker fra 1 år

eller noe annet du finner på;)

Hei! Gratulere me dagen til gutten din! Og håper dere hadde en kjempe fin feiring.

Beklager at vi ikke kom. Skulle bare legge meg med Odin litt over 8, og sov til kl var litt over 12. Aner ikke hva som går av han. Fikk helt sjokk da jeg våknet. Har aldri sovet så lenge etter at vi står opp.

Håper det gikk greit. Hørte ikke noe mer fra mamman til alex heller. Så regnet bare med at hun ikke skulle være med. Heldigvis da....vist ikke hadde det værtfall ært ille.

Beklager igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...