Gå til innhold

så lenge til august... klage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg har akkurat blitt 100% sykmeldt, men har endel jobber å gjøre for folk. Bare koselig jobber altså;0) Men jeg ser også litt på TV...

Vi har en datter fra før, så med levering og henting pluss husarbeid, synes jeg dagene har mye for seg selv om jeg er hjemme :o) men jeg er enig, leeeenge igjen til august!

Står opp 06.30, ordner meg selv før jeg vekker jenta vår kl. 07.00. Påkledning av henne og kjøring til barnehage.

Er på jobb fra 8 - 15.30 hver dag, så er det henting i barnehage, lage middag, spise, leke litt med jenta mi, se barnetv, lage kveldsmat, hjelpe jenta med kveldsstell, lese bok etc. Da er vel klokka en 19.30. Da er det som regel litt rydding etter dagen. Legge fram rene klær til neste dag, sette på vaskemaskin, legge sammen klær. Trene 1 times tid/halvannen og se litt på tv/lese bok o.l før jeg kryper til køys i 23 tida:)

Synes dagene går ja:)

Hei..

Jeg fyller dagene mine med hus arb, har ei jente på 4 år fra før så det er aldri stille i huset her før i 8-tia på kvelden, er 50% sykemeldt så jeg er på jobb og. ha alltid noe å gjøre, men er enig i at det er lang tid til august..:)

Annonse

Vil bare minne dere på alle sammen at den fineste tida på året ligger fremfor oss.. Vi har kommet inn i mai, og sola skinner de fleste steder.. Jeg tenker sånn at ja, det er lenge igjen. Men vil jo ikke at sommeren skal være fort slutt.. Vil nyte denne flotte tiden på året nå som vi har den, for når vi føder nærmer det seg jo høst! Nyt denne tiden jenter, det gjør jeg !! =)

Jeg skall ta vare på tiden fremover som bare den! Sole meg og bare kose meg, men jeg har en følelse av at jeg kommer til og synes at tiden går sakte ja. Så jeg skal bestille en ordntlig ferie på familien min neste påske så man får litt mer sol=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...