Gå til innhold

November: Våren er her :) Mai måned og våre gullunger er 1,5år :)

Anbefalte innlegg

Tenk så fort tiden går...

Gratulerer så mye med 1,5åringene :)

Snuppa mi er 1,5år 7.mai.

Morsom tid nå.. snakker som en foss og er blid som ei sol. Storkoser seg i barnehagen og vil være ute dagen lang... så fort vi har stått opp sier hun "gå tut"... Blir sint når dagen er over og vi må gå inn for å ha på pysj.. Det har hun ikke tid til!

Nå gleder jeg meg til sommerferien da vi kan nyte dagene sammen. Blir lite tid når man jobber og ettermiddagene er korte.

Håper dere har en strålende vår :)

Fortsetter under...

Gratulerer med halvannet års dagen!!

Jeg drømte om deg i natt, var tilbake på barsel. Hadde jeg enda vært det i virkeligheten også.....

Jeg har som du kanskje vet termin i dag, men det ser ikke ut til å skje noe i dag heller.

Vesla vokser og koser seg. Begynner å bli ei lita selvstendig dame som vet å si nei. Hun blir jo forøvrig 18 mnd i morgen.

Uansett når babyen endelig har kommet, så må du og Rufsetufsehesten ta med dere jentene og komme på barselbesøk:-)

Takk i ligemåde :)

Jeg har tenkt på deg.. var sikker på at du hadde kommet deg på barsel nå.. Venter i spenning jeg også vet du :)

Nei, er et kjent ord hos oss også om dagen... dvs.. hun sier Nei, itte.. hehe.. og rister febrilsk på hodet :) Må jo bare le av henne..

Lykke til med fødsel - håper at det går fortere og lettere denne gangen.

Kommer gjerene på barselbesøk :) Regner med at Rufsetufsehesten har lyst til det også :)

Rufsetufsen har veeeldig lyst! Veldig-veldig-veldig!

Her hører vi også ordet nei - eller neiiiiiiii. Og får hun ikke viljen sin så snur hun rompa til meg og furter.

Blir overrasket hver dag over nye ord som plutselig ramler ut av munnen hennes. I dag fant hun en sjokolade i sekken min (ja jeg er en godtegris), og hun som aldri har fått en sjokolade i sitt liv visste likevel godt hva det var for noe. Nammenammenamm! :)

Krysser alt vi har for at Kakeåndsen omgående føder en liten kakesmule til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...