Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 .. og vil det skade meg ?` Jeg orker ikke gå til lege å bli undersøkt, så jeg tenkte om jeg bare kjøper pergotime selv på nettet, og følger bruksanvisningen, om det kanskje vil hjelpe oss å bli gravide da ?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Hva mener du med "lite EL"? Enten så har du eggløsninge eller så har du det ikke!
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Jeg mener at jeg kjenner at jeg har EL ca 1 gang i året om jeg er heldig, jeg har det nok ikke nei.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Da bør du kontakte en gyn. Få en skikkelig undersøkelse med innvendig UL + blodprøver. Egenmedisinering er IKKE å anbefale!
Feliz31 Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 jeg anbefaller også at du kontakter lege, det er ikke lurt å selvmedisinere seg selv. Dersom du virkelig ønsker å bli gravid, orker du å gå til lege for å bli undersøkt!!!!! Lurer neste litt på om dette er tull jeg.....
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 LEGEN MIN TAR MEG IKKE PÅ ALVOR, JEG FÅR IKKE HJELP I DET HELE TATT MED DENNE BARNLØSHETEN.
Feliz31 Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Det er synd at du ikke får den oppfølgingen du har krav på, men da anbefaller jeg at du får deg ny lege som kan ta deg alvorlig. Ikke selvmedisiner deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå