Gå til innhold

Tips til vogn som tar liten plass i bilen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet ut at bagasjerommet ikke er så romslig som vi trodde.. Eller det er relativt romslig men åpningen er litt liten.. Har en Mazda 323, halvsedan, og åpningen er ca 44 x 100 cm. noen som vet om en vogn som blir kompakt og tar liten plass?? Vil helst ha 4 hjul, ellers ingen store krav!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TFK Joggster Twist blir kjempeliten og lett sammenlagt.

Det er en 3hjuling, men er superstødig og god å trille. Den er også blant de stlrste på markedet når det gjelder både hardbagen og sportsdelen.

Skrevet

Sjekk Teutonia Fun, denne har 4 hjul og blir veldig liten sammenlagt :-)

Skrevet

Vi har en Golf. Fikk prøve en Emmaljunga city cross med city bag på butikken, og den gikk inn i bagasjerommmet på bilen.

Skrevet

Det var godt å høre-har en golf vi også, og har bestilt city cross UTEN å prøve i bilen først. Så var litt bekymret over at den ikke skulle passe, så ble litt lettet nå=)

Skrevet

bebe confort sin. sjekk på babykos.no

Skrevet

Hei! vi kjøpte nettopp TFK TWIST. Helt fantastisk! den er stor og romslig utslått men blir liten og kompakt sammenslått. alle tre hjulene kan ankelt tas av slik at den blir enda mindre! Vi har stasjonsvogn og hund så når jeg skulle ut uten mannen min var alt bare stress! men denne vogna kan jeg til og med legge bak setet!!!!!!!! hadde den faktisk på gulvet foran på passasjersiden også:o) sjekk den ut på www.buggy.de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...