Gå til innhold

Joda, er her i dag også jeg...

Singelmamma og banden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei jeg er ikke sikker på kjønn. Men trolig jente? Jm på ul mente kanskje det (ho ville ikke være sikker, men ho fant ingen tissefant da), jeg har også jentefølelse. Jenta mi på tre år ønsker seg bror, men ho tror det er jente (en i bhg har fått lillebror...). Jenta på 6 år skal ha lillesøster, nåde baby om det er en gutt... ;-) Ellers sier ALLE at jeg får en gutt denne gangen, så hadde vært kult å kunne si æda-bæda snart... ;-)

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABYYYYYYYYYYYY KOM UT SA JEG JO!!!!.... du får viljesterke barn i det minste, skal ikke stå på det:):) Gå deg en tur eller ti, heng fingrene i noe så tiden går fortere, ting du kanskje har utsatt å gjøre feks.. rydd i cd hylla, hva som helst som får tide til å gå foretre og deg til å tenke mindre på fødsel så skal du se han/hun kommer snart:) kanskje det setter i gang fødselen å:)

Annonse

Huff da! Du kan få låne litt av den usynelige tålmodighetskremmen som ho mamma brukte å smøre på arman mine når eg va lita, og vi skulle fly lange flytura tell syden;)

D hjalp faktisk bestandi!:)

Sende en tell deg i posten, den kommer me sånn usyneli postbud, så han e der me en gang, d e bare å gå å hente den i postkassa!;)!

Hei!

Intet nytt enda, men smørblomst informerer dere når baby er ute :-) Det blir sikkert noen dager til... :-/

Det er masse jeg har lyst til å gjøre nå før babyen kommer, for senere får jeg ikke tid på en stund, men nå krangler rygg og bekken slik at jeg ikke får gjort noe som helst.... Det er egentlig det som er verst.

Mn vi kan ta en hoppekonkurranse! Dere er alle velkomne til å hoppe på magen, og så ser vi hvem som klarer å skyte babyen ut... ;-)Joda, jeg har viljesterke barn - snart tre, og den ene verre enn den andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...