ღventer på lykkelitenღ Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 I går kjente jeg litt mensmurringer,og ble veldig våt nedentil.Var sikker på at mensen var komt men nei.Senere på kvelden la jeg merke til en dråpe blod i trusa og hadde litt smerter på høyre side.I dag ingenting.Vet vi hadde sex 2 dager før antatt el (ff chart) bare flaks det egentlig! Må si at syklusen min er helt på jordet denne mnd,har vanligvis 33 dagers syklus.Skulle hatt tr den 20! Men hva tror dere jenter?? er det håp ?
fremtidoghåp Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Klart det er håp! Festeblødning 6-7 dager eter EL har jeg også hatt. Bare en bitteliten dråpe. Mistet i uke 5, men.... Prøver igjen! Dessuten er vi superheldige som faktisk har to skjønne små fra før!! Lykke til!
Embalasjen *påovertid* Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 jeg vil definitivt si at det er håp :-) du skulle hatt IKM den 20 april? og enda ikke fått den? hadde jeg vært deg så hadde jeg hatt håpet godt i behold :-) Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå