Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må bare få anbefale ett BH merke til dere med tung byste det er ikke amme BH men GODE BH'er.

Jeg bruker selv en str 80-85 E-F Jeg bruker nesten bare Triuph sine BHer. Jeg har aldri vondt i nakken og ikke noe betydelig søkk i skuldrene etter BH stroppen. Jeg kjøper alltid en størrelse som sitter stramt rundt kroppen og så går jeg heller opp en størrelse på cuppen. Da sitter puppene fast rundt kroppen istedenfor å henge på skuldrene.

Hvis du bor i oslo så er det en super butikk på stovnersenteret som heter change. Der har de bher opp til j-cup!

Kan anbefale å kjøpe ekstra skulderbånd på Lindex som har en slags pute på skulderne. Har ikke hatt vonde skuldre etter att jeg begynte å bruke dem!

Annonse

Jeg bruker 90 D, jeg har ikke så veldig vansklig med å finne BH'er, men de jeg finner så sinnsykt dyre. Og jeg syntes det var så kjipt å bruke tusenvis av kroner for å kjøpe noen ammebher. Så jeg fant mine på Sparkjop. Selvfølgelig ikke beste kvalitet, men til 39.- (!!!!) pr stk så er det ikke få farlig. Så jeg kjøpte 5 stykker i stedet for 1, og til langt under halve prisen......gode har de vært å ha på også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...