Gjest Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 hei..mine sykluser har vært stabile så lenge jeg husker..bruker å være på 34 dager.forrige mnd var den på 39 og denne mnd har jeg kommet til dag 43.er i 3pp nå.igår mårrest var det litt slim med noe rødt i men ikke noe mer...hva kan det være?er det sjanse for å være gravid?
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Hei er på dag 45,så ustabilt? ja! vanligvis 33 dager,men jeg tror el har vært veeeldig forsinket denne mnd.Jeg merket en dråpe blod i går så håper det kan være festeblødning.Vet du når du hadde el eller?
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 jeg har begynt å kjenne når jeg har el..det gjorde jeg ikke før..mener det er for 14 dager siden...mulig lengre å..noterte det ikke ned. hvorfro blir den plutslig så forsinket?har du tatt en test?kan det være noe galt når den blir så uregelmessig?
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 noen ganger kan mensen bli forsinket,kan være pga av ustabile hormoner og sånne ting.Med meg er det helt vanlig! Men vent noen dager til og ta en test.Om den ikke skulle være positiv og mensen ikke kommer kan du ringe og høre med legen hva det kan være.Behøver ikke å være noe galt selv om mensen er uregelmessig av og til. Jeg har ikke testet enda,tenkte jeg skulle vente litt til og se hva som skjer.Lykke til til deg og håper det er en spire hos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå