Gå til innhold

Testet positiv i går :-)

nungo

Anbefalte innlegg

Etter nesten 1 1/2 år med prøving, en MA i uke 13 og en SA i uke 9, ja, så er jeg gravid igjen. Der er ikke helt uten bekymring og jeg kjenner nok angsten for at det skal gå galt igjen, men vi får bare ta en dag om gangen :-) Jeg er omtrent 5+0 i dag og foreløpig termin blir da en av de første dagene i januar 2008. Symptomer har jeg heller lite av -- annnet enn at alt håret mitt holder på å falle av :-(

Vi har i øvrig en jente på 3,5 år og bor i Akershus.

Jeg håper jeg får lov å bli her denne gangen; tror ikke jeg orker å gå gjennom enda en abort. Jeg er heldigvis blitt lovet ekstra oppfølging og har foreløpig legetime allerede 15. mai.

Fortsetter under...

Hurra!! Åh så koselig, nå ble jeg glad, denne gangen må og skal det gå bra. Tenkte faktisk på deg den andre dagen når jeg så det var etterlyst gode nyheter hos prøverne... Du har jo virkelig fått satt din tålmodighet på prøve. Dette var stas, så gøy når noen av de "gode gamle" har lykkes. Ønsker deg alt mulig godt, lykke, hell og alt du måtte trenge. Vet du har noen nervepirrende uker foran deg, men nå er du jo mester i å vente, så det kommer til å gå fort, lyse lette dager med masse å ta seg til hjelper jo på.

Velkommen hit!

Tusen takk, Litenspire - det er kjempekoselig å treffe igjen "gamle kjente" fra prøver-sidene; dere er jo beviset for at det faktisk går bra for de fleste. Det skjer mange ting de neste ukene, så tankene mine skulle få god anledning til å bli opptatt med andre ting. Og som du selv skriver, så gir våren, lyset, solen og varmen masse positive vibrasjoner og energi. Går alt bra med deg og den lille i magen? Har du hatt UL ennå?

Annonse

Hei, nungo, gratulerer så mye!!!!

Det går sikkert bra denne gangen, bare se på meg... Det ser ut til å gå rette veien nå, tredje gangen. Er i uke 16 og så senest i går hjerteslag på ultralyd! Har også kjent liv en stund, faktisk. Jeg fikk crinone i ca 6 uker. Vet ikke om det hadde gått greit uansett, eller om det er derfor det gikk denne gangen, men nå er vi jo over den mest usikre tiden og vi begynner så vidt å våge å se fram mot det som skal skje. I starten var jeg veldig avventende og turte ikke knytte meg for mye...

Så jeg ønsker deg velkommen og måtte du bli her helt til januar 08!!

Lykke til!!!

Hei nungo!

Gratulerer så mye!! Dette er jo kjempegode nyheter, selv om jeg skjønner bekymringene. Som du selv sier, det går jo stort sett bra og du får tro at du har brukt opp din kvote med negative erfaringer nå. Etter MA i uke 18 og blødninger der jeg mistet en tvilling i dette svangerskapet, er jeg nå 36 fullgåtte uker på vei, og det nærmer seg at vi får hilse på det lille nurket vårt. Så det går stort sett heldigvis bra til slutt, selv om jeg som deg var veldig bekymret og kjente på angsten i starten. Du får bare ta en dag av gangen, og prøve å tenke positive tanker. Skal krysse både fingre og tær for at det skal gå bra for deg denne gangen nungo :-) Januarbarn er forøvrig en flott ting, både jeg og datteren min er født i januar ;o)

Klem fra

Tusen takk, Ninni - husker at du var gjennom mye vondt ja. Og du er jo et strålende eksempel på at det går bra. Jeg får bare prøve å ikek la angsten ta overhånad, men det ligger nå heldigvis ikke til meg å gå å være bekymret hele tiden; spesielt ikke over ting jeg uansett ikke kan gjøre noe med. Første legetime blir 15. mai, men jeg har en stående avtale med min lege om at jeg kan komme omtrent når som helst jeg måtte føle behov for det, så det er betryggende. Gleder meg til januarbarn - har et novemberbarn fra før, så det blir en sen og en tidlig :-)

Annonse

Alt går fint med meg og lillemann. Var på UL i forbindelse med Duotest i uke 12, alt så fint ut da, og de sa at det mest sannsynlig er en liten gutt, men jeg føler meg ikke hlet trygg på det. Ikke at det spiller noen rolle heller da , men jeg synes det er spennende å vite hvem det er som bor her inne. Er nå i uke 19 og det begynner å gå opp for meg at det nok kommer en baby til oss i oktober, HURRA!! Ny UL på torsdag, vi gleder oss kjempe mye.

Bra at du har litt å henge fingrene i, det kommer til å gå helt fint, det er jeg sikker på. ü

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...