lillerosin86 Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Er tre dager over ikm no, og testet meg med quik respons i dag tidlig, negativ... kan eg stole på dette resultatet? Har aldri gått 3 dager over før, har meget regelmessig mens.Merker heller ingenting til at noe er på vei... Lurer på om eg trygt kan ta meg en fest til helga =D
Puselure Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Jeg fikk ikke positiv test før nesten en uke etter ikm sist, så jeg ville tatt en test til før jeg hadde slått meg på fylla;) Jeg merket heller ikke noe før jeg fikk den positive testen, så hvem vet??
mamma til tre prinsesser Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 en jeg kjenner tok tre tester hjemme over lengre tid, alle negative. gikk til legen da hun var sikker på at hun var gravid, og der testet hun positivt som bare det. så en negativ test betyr ikke alltid at en ikke er gravid, men som oftest.
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Jeg stolte ikke på min negative test, fordi jeg bare visste jeg var gravid =) Så ta igjen om noen dager, eller vent å se om mensen dukker opp =)
lillerosin86 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2007 takk for svar! Får vel vente noen dager å se .
semma Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Nei, du kan være gravid for det! ..det var nemlig jeg! Jeg testet på IKM-dagen; negativ, men i ettertid ser jeg jo at jeg faktisk var 4 gravid..på fest!
bittelill Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Åååh jeg har det også sånn. Er litt usikker hvor lenge over IKM jeg er, men får negative tester og bare nedturer. Og så har jeg skikkelig LYST til å drikke vin men jeg tør liksom ikke. Hvor lenge skal en vente? Har jo lest om mange her inne som venter kjeeeempelenge på TR og så kommer hun etter 50 dager eller noe. Snakk om kjedelig!!!
semma Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Mens etter 50 dager kan like gjerne være en spontanabort... slik hadde jeg det. Fikk "mensen" på dag 62, og da var det egentlig en SA i uke 9+2. Men kroppenordnet opp selv,...og jeg hadde aldri fått annet enn negative testresultater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå