abe1 Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Trenger råd om bæremeis. Har falt for to stykker. Den ene er Litlelife og den andre er phil & Teds. Heller litt mot Litlelife for øyeblikket. Er det noen som har erfaringer med de to? Eller er det andre bæremeiser som anbefales. Er så vanskelig....
*Mustang Sally* Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Jeg anbefaler ikke bæremeis. Der sitter barnet i fra deg noe som gjør det tyngre. du må gå med den ryggesekken på hele turen selv om barnet er i vogn, går selv eller noe annet. og den veier noen kg i seg selv. en mei tai er samme prinsippet, men du har barnet tettinntil deg, høyt opp og den veier bare noen gram. Du kan brette den sammen å legge den i veska. www.tettinntil.com
lykkeligemamma Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg slutter meg til det de andre skriver, selv om jeg ikke har prøvd mai tai. Jeg har kjøpt ergosele på babyslynga.no, og jeg tror prinsippet er ganske likt som ved mai tai. Jeg har hatt mye glede av denne selen, og etterhvert, med litt trening, er det også veldig lett å få barnet opp i selen. (Sliter litt med å få barnet på ryggen når jeg bruker bæresjal, et produkt jeg også er veldig fornøyd med).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå