nungo Skrevet 3. mai 2007 #1 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har etter hvert kommet litt ned på bakken igjen og vil naturligvis hjertens gjerne dele både oppskrift og symptomer med dere. Oppskrift først! Denne pp hadde jeg oppgitt al EL-testing osv. men vi hadde ferie (tror det var et viktig element; begge var uthvilte, ingen stress osv.) og vi lod i overveiende grad lysten styre. Vi hadde sengekos omtrent annen hver dag frem til ca. dag 18. Tror jeg hadde tidlig EL (hvis jeg skal dømme etter EL slimet) - kanskje allerede dag 9 eller 10. Symptomer! I ettertid vet jeg nå at det mest markante symtomet mitt er at jeg for ca. to uker siden begynte å miste en masse hår (og jeg mener virkelig masse) - det falt (og faller) av i store totter. Nå har jeg ganske mye hår og er vant med å "røyte" litt i perioder. Jeg forbant ikke dette med graviditet i det hele tatt, da jeg i de andre svangerskapene mine har opplevet det motsatt, nemlig at jeg plutselig ikke mistet et eneste hår. Jeg var derfor egentlig fullstendig overbevisst om at jeg IKKE var gravid. Så hårforandringer (i den ene eller den annen rettning) er tydeligvis et sentralt symptom for meg. Ellers har jeg i de siste par ukene hatt en del seigt klissete gørr i nesen (beklager detaljene) - ikke tett i nesen, men må pusse den i balnnt og så er det ikke lekkert det som kommer ut (litt blodblannet også); har lest at graviditet påvirker slimhinnene, så det er vel det som skjer. Ellers ingen andre symptomer ennå, men litt mensmurringer som kommer og går. Håper så inderligt noen andre vil slå følge med meg over i sofaen (vet godt at det ikke står på viljen da). Sender igjen en masse babystøv og ønsker lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9171990-mine-symptomer-og-oppskrift/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
skifer Skrevet 6. mai 2007 #2 Del Skrevet 6. mai 2007 Takker for babystøvet,hadde vært skjønt å kunne følge etter deg inn i sofaen:) Mange klemmer fra Skifer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9171990-mine-symptomer-og-oppskrift/#findComment-9202526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå