*♥barney♥*fødeklar Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 MEN - har kun testet med EL test, 2 stykker, de slo ut knall positivt, men jeg tør ikke å slippe gleden løs før jeg får testet meg med en graviditetstest! )
Embalasjen *påovertid* Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Gratulerer :-) den er helt sikkert positiv :-) jeg tror og at jeg er gravid men har ingen test å ta :-( får se om ikke jeg får skaffet meg en iløpet av dagen.. lykke til :-)
gilmore girl Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 ta deg en graviditets test du du er nok gravid da....gratulerer så mye.
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Det var hyggelig!!!! Gratulerer masse. Løp og skaff deg en test!
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Vil si gratulerer jeg, for det var slik det hendte med meg ;-p hihihi
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAA - jeg ER gravid!!!!!! Tok nettopp en graviditets test og den lyste GRAVID mot meg!!!! Sender ut masse babystøv************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************ ;o)
Måånestråle Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Juhuuu!! GRATULERER!!!! ..sniker til meg litt av babystøvet ditt...
Lillegull og spiren Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.......... gratulerer sååååå masse:) suger babystøv til meg,for jeg kommer etter neste mnd;) lykke til med spiren:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 4. mai 2007 #10 Skrevet 4. mai 2007 Gratulerer så mye Barney:) Når har du termin?? Nyt den følelsen du har nå, det er ikke mange ganger i livet man har det så fantastisk:) Stor klem
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. mai 2007 Takk skal dere ha, alle søte snille jenter!! Jeg har termin rundt 8. januar!! )
kirsty*2barnsmamma Skrevet 4. mai 2007 #16 Skrevet 4. mai 2007 Gratulerer masse!!! Kos deg med spiren din :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå