Gå til innhold

Tusen tusen takk alle sammen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære dere, nå ble jeg helt rørt og kjenner tårene presse seg på - tusen tusen takk for alle gratulasjoner, varme ord og omtanke; dere vet ikke hvor mye det betyr for meg - vet at flere av dere har slit enda lengre enn jeg og ALLE her fortjener å oppleve det blå kryss. Jeg brukte kvelden i går på å la det synke inn og nå er det etterhvert begynt å gå opp for meg at det faktisk er riktig. Skrekkblannet fryd er vel den følelsen som dominerer akkurat nå. Stakkars nungo-mannen - han ble likblek når jeg fortalte det; han er så red det skal gå galt igjen, men vi kan ikke gjøre annet enn å ta en dag om gangen.

Mine kjære venner - jeg ønsker dere alle uendelig meget lykket til og sender alt det babystøv jeg kan unnvære ***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei men Nungo!

Håret reiser seg på armene mine..er du gravid!? Så fantastisk gode nyheter! Jeg er så glad for dere, dette er utrolig oppmuntrende for mange her også.

Masse klemmer!

Skrevet

Hei Hei og Gratulerer så masse, eg unner deg virkelig dette. Håper inderlig at du får din etterlengta baby denne gongen. Tusen takk og for alt babystøvet du har strødd utover til oss andre prøverer, eg har sugd til meg det eg kunne. Har forresten IKM idag, men har ingen følelse på hverken det eine eller det andre. Men veit du at eg har hatt litt problem med mine slimhinner i nasen og, akkurat slik du beskreiv. Men det antar eg er pga min Polen-tur, pga det var tørrere klima der enn her. Eg velger ihvertfall å tru det, så blir kanskje ikkje skuffelsen uholdbar visst tanta skulle dukka opp i dei nærmaste dagene. Eg må seia at eg er temmelig lei prøvingen no, men motet blir på ein måte holdt oppe med gode nyheter her inne. Lykke til med svangerskapet...

Skrevet

Tusen takk, og fortsatt masse lykke til.

Klem

Skrevet

Dette var bare så utrolig bra glad nyhet :-)))

Gratulerer så mye nungo.

Og takk for babystøv!

Til lykke klem

Skrevet

GRATULERER NUNGO!

Det må være en utrolig følelse! Dette er deg vel undt!

Ønsker deg et godt og vellykket svangerskap!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...