Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Tok vel tre tester i går og da måtte jeg i godt lys fin vinkel og legge god øye til og trudde jeg så streker.. Tok en ny med morgen urinen i dag, og nå var det et svakt kryss;-) Jiiiiiiipppppiiiiii!!!! Men har en test igjen så tar den om et par dager for da er jeg over ikm dagen(som er i morgen fredag)!! Så jeg kaster ut litt babystøv til oss alle jeg, og måtte dere alle komme med meg over til 1trimester..*****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************!!!!!! Nå får jeg bare håpe at alt går bra denne gangen også;-)
lotta72 har fått Anders Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Graulerer:)))) Tar imot babystøv, og håper på å følge etter deg snart. Kos deg med spiren.
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2007 Tusen takk for det;-) Nå har jeg fått forandret nick også..he he kjempe morro dette..må bare krysse alt som finnes for at alt går bra;-)
Embalasjen *påovertid* Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 gratulerer :-) tar med glede imot litt babystøv :-) skulle hatt mensen i går jeg..men har ingen tester igjen :-(
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Gratulerer, takk for støv, og håper vi ses snart på 1. trimester! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå