Gå til innhold

Nattens Dronning!

AwholeNewWorld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg!

Vet ikke om du husker meg fra Juli klubben? Vi mistet nesten samtidig ...

GRATULERER!!! Så morro at det endelig sitter en spire igjen!! Så morro! Det fortjener du virkelig! Håper jeg kan slå følge over i en terminklubb snart... Men foreløpig så er det ingen spire i magen min.

Lykke til og hold meg oppdatert da!

Stor klem!!!

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå kvakk jeg skikkelig; nicket mitt jo!!!

Jeg leste nettopp på en tråd hvor jeg kjente igjen nicket ditt. Så det var jo morsomt du husket meg. Ja jeg husker deg fra juli klubben. Jeg har ikke vært så veldig aktiv her inne etter det, ble litt stresset tror jeg. Nå er jeg inne å bare myser litt av og til.

Takk for lykkeønskninger, jeg må innrømme at jeg er litt nervøs ennå. Tør ikke helt å håpe. Vi hadde hatt en SA i juni 06 og MA 22. des i uke 11 (var bare 20mm så det døde nok rundt uke 8 engang). Ble anbefalt å vente 2 menstruasjoner (noe gynokologen mente var noe tull, vel, vi hadde allerede gjort det da). Spira satt på andre forsøket etter MA så det var jo deilig å slippe den lange prøvetida. Så på et år har vi faktisk greid å bli gravide tre ganger! Og til høsten er det to år siden vi begynte prøvinga.

Jeg er nå i uke 10. Var på UL hos gynekolog (henvisning fra lege) på fredag og der så jeg hjertet slå! Jeg måtte grine litt, var så uvirkelig for meg, hadde grudd meg fælt til denne timen, og hadde mannen min med i tilfelle (husket jo med gru den private UL timen sist, heldigvis var mannen min med da også). Fikk to bilder med meg hjem, godt å ha noe å se på.

Nå synes jeg tida går utrolig sakte. Skal på ny UL time om en måned (uke 14). Bra med litt ok oppfølging synes jeg.

Håper virkelig det klaffer for dere snart også. Man kan bli helt tullerusk av denne prøvinga og i hvertfall når det går galt. Jeg må si at de trøstende ordene: "at det sikkert var noe galt med fosteret", er ikke mye til trøst. Kanskje litt i ettertid, men ikke der og da.

Nei nå må jeg finne senga mi, jeg vet jeg har nicket nattensDronning, men i natt ble det litt vel sent.

Klem til deg også

Skrevet

Hei kjære deg!

Så godt det er så hjertet slå! det gjorde vi også, i uke 6 eller 7, men fosteret døde i uke 13. Uff... Jeg blir gal av å tenke på det, jeg. Det er snart 6 mnd siden vi mistet og ingenting har skjedd!! Ikke en pos test, gitt! Men, men!

Nå har vi kommet til et punkt hvor vi tar " ting som de kommer": på denne måten skal vi liksom slippe å stresse med dette. Men det er ikke alltid like lett, gitt!

Dette blir et kort innlegg, er på vei i bursdag. Men skriver mer snart, kjære deg!

klem fra meg!

• 3 uker senere...
Skrevet

hei igjen, lenge siden sist!

Er det noe nytt med dere?

Jeg er nå i en fase hvor jeg tror at ting går galt, forhåpentligvis uten grunn for det. Men jeg greier ikke å la være å bekymre meg. Skal til UL i neste uke, men det er så lenge å vente. Prøvde å få legetime idag og å endre UL timen min, uten hell. Til slutt ringte jeg jordmortjenesten og fikk time der i morgen. Så lenge ikke morkaka ligger foran så skal det være mulig å høre hjertelyden nå, og det trenger jeg virkelig. Skulle jeg ikke høre den, vel, da får jeg ta det derfra. Jeg er i uke 13 nå. Tida snegler seg avgårde. Sukk

Håper det står bra til med dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...