Marianne_K Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Har gått og ventet på mensen nå siden 17.april, regnet med at to pp-er etter jeg sluttet med p-pillen så kunne jeg ikke forvente normal syklus, selv om den første var det... Testene var jo negative... og nå.. etter å ha vært på tur i helga, drakk vin (ca tre glass) hver kveld, så ser det ut som testen er positiv...................................... Skal teste på nytt seinere el i morra tidlig, for å være sikker, men har lært her inne at en strek er en strek så.... Dette var uventet, vet ikke helt hvordan skal forholde meg, tror jeg må venne meg til tanken før jeg sier noe til sambo.. Er det noen som vet hvor farlig det er, dersom jeg er gravid, at jeg drakk rødvin?? Æsj, angrer skikkelig på det nå.. men bestemte meg for at jeg skulle leve som vanlig, spesielt så tidlig i prøvingen!
Hannahs-mor06 Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Hei og gratulerer;) er nok flere enn deg som har opplevd dettte, og det har nok gått helt bra! man har jo som regel vært gravid noen uker før man finner ut av det..og litt vin har nok ikke skadet..og hver dag i helgen er jo kun snakk om 2-3 dager da..lykke til!!og gratulerere så mye;)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Jeg drakk litt cognac (av alle ting) to dager før jeg fant ut jeg var gravid sist..... Småtten vår er frisk og fin... Kommer vel an på mengde over tid, tror jeg... En gang sånn er nok ikke farlig. Mange som fester ofte, som jo ikke vet de er gravide før etter et par mnd, og det går jo også stort sett bra. Gratulerer, og suger til meg litt baby-støv samtidig ;-)
Marianne_K Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2007 Jeg tør ikke å si takk ennå, må iallfall ta en test til før jeg er sikker, men tenk om det er sant at jeg er gravid!!!!
lotta72 har fått Anders Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Jeg drakk vin sist gang jeg var gravid. Hadde ikke anelse om at jeg var det, og hadde gått over tr et par dager. Hadde helsvart samvittiget. Jordmor sa at det tar litt tid før foster får kontakt med mors blod, og at de fleste jo lever som normal til graviditet oppdages. Tror ikke du skal tenke så mye på det. Lykke til:)
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Gratulerer! Det gjør sikkert ikke noe at du drakk noen glass vin. Jeg har gjort det med alle mine før jeg visste at jeg var gravid, og ingen av dem har noen skader av den grunn. Ikke bekymre deg, det har HELT SIKKET gått bra!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Jeg var på fest tre dager før jeg testet positivt med førstemann. Hun er i dag en frisk og oppegående unge, så ingen skade skjedd her i gården iallefall ;o) Du er ikke den første, og langt i fra den siste, som kommer til å oppleve dette. Det går nok helt fint )
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 du gir meg faktisk litt håp:D skulle oxo hatt mensen den 17 april, men den har ikke dukket op, tok en test for ei uke siden, å den var negativ, men kansje jeg skulle ha testa igjen da? har liksom bare slått fra meg at jeg kan vere gravid, men kansje jeg skal ta en ny test for å være sikker! gratulere foressten:D
babygullz <3 vilde Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 hallo damer =) 17 april er jo leeeenge siden jo!!! =D Spennende!!! stor sjans for at dere er gravide ja=) håper d går bra selv om du nøt litt vit, d gjør nok d =)
Marianne_K Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. mai 2007 Tusen takk alle sammen, testet positivt igjen i går kveld og fortalte nyheten til samboeren min:) Det er enda litt uvirkelig, men jeg deler gladelig ut babystøv til allesammen, håper dere kommer etter snart!!!! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 4. mai 2007 #12 Skrevet 4. mai 2007 Gratulerer såååååååå masse!!!! Så mange vi er som skal ha rundt jul/nyttår
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #13 Skrevet 4. mai 2007 Så bra!!! Gratulerer og lykke til! Takk for babystøv!
Lille Trille* Skrevet 4. mai 2007 #14 Skrevet 4. mai 2007 Vil bare slenge meg på her og si GRATULERER! Jeg tror ikke du behøver å bekymre deg for vinen, det er jo veldig mange som drikker litt før de veit at de er gravide. Så nå kan du virkelig kose deg framover, med en liten en magen. Lykke til videre!
2 fine små Skrevet 4. mai 2007 #15 Skrevet 4. mai 2007 Gratulerer saa mye! Det er jo helt totalt upopulaert i disse dager aa si at man drikker litt vin fordi om man er gravid, men det er det jo mange som gjoer, ogsaa naar de vet de er gravide. Ikke tenk paa vinen, tenk paa den fantastiske lille spiren du har i magen din heller!!! =o) Det er mye verre med en overbekymret og stresset mamma enn en som tok noen glass vin foer hun visst.... Jeg vet at de laerde og andre strides her, men personlig blir jeg litt svett av moralpolitiet! Skal selv ha gjester i dag, er muligens nygravid, men drikker et glass vin sakte utover kvelden og boettevis med vann sammen med det. Hepp hepp for deg og dine og spiren!! =o)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå