Gå til innhold

3D UL i dag hos KvinneDoktor på Nøtterøy:o)

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen! Hører egentlig til i augustklubben, men kikker litt her og på juliklubben også; gøy å lese om andre gravides erfaringer også:o) Har bare så lyst til å dele noe av den gleden jeg føler akkurat nå med dere alle sammen! Vi har vært hos KvinneDoktor på Nøtterøy i dag, og sett lillegullet med 3D UL og 4D (film). For en FANTASTISK opplevelse! Den vordrende bestemor var også med, og hun synes det var utrolig å se det kommende lille barnebarnet ligge der og blunke, smatte og bite seg i armen:o) Fikk flotte bilder og flere filmsnutter som vi har sett flere ganger allerede i kveld (har lagt noen få av bildene under profilen min). Dersom noen tenker på å ta 3D UL var ihvertfall KvinneDoktor absolutt å anbefale!!

Lykke til videre, alle sammen:o)

Fortsetter under...

åååååååå, så utrolig fine bilder!!! Hvor mange uker er du på vei nå?

Jeg fikk 3D da jeg var 18+6 og det var litt for tidlig til å få sånne fine ansiktsbilder, men det var jo fantastisk allikevel, men dine bilder er jo såååå fine!

Flott unge dere har lagt ;-))

Jeg skal få ny 3D når jeg er rundt uke 28, siden den lille jenta våres nektet å snu seg mot 'kameraet' slik at vi kunne se hennes ansikt ;)

Så koselig å høre at du synes nurket vårt er flott; det synes vi også;o) Fikk mange andre fine bilder også, men valgte ut noen få til nettsiden. Fikk CD med filmsnutter i tillegg, gjett om vi har sett på de mange ganger siden i går!

Vi var også på 3D i uke 18; det var som du sier fantastisk, men denne gangen så vi ansiktstrekkene mye bedre. Jeg var 27+2 i går, så jeg kunne sikkert ventet et par uker til, men nysgjerrigheten tok overhånd:o) Hvor skal du til neste 3D?

Hei du.

Det var kjempefine bilder:)

Var det 3d eller 4d? Hva er forskjellen?

Så på nettet på forskjellige 3d, men de var ikke like tydlige som dine.

Skal på 3D vi også, men tenkte jeg skulle vente til jeg er rundt 29-30 uke(er i morgen 23 fullgåtte uker da), og da skal storebror få være med å se tenkte vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...