Gå til innhold

Selma har tatt vaksine idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har grått masse i hele kveld.. Hun sovnet endelig kl 2130!! Noen andre som har hatt babyer som har grått mye etter vaksine?? Ble nesten litt redd jeg...

Skrevet

Gutten vår fikk også vaksine i dag. Han gråt da vaksinene ble satt og har vært urolig og sutrete resten av dagen. Ville helst bli holdt hele tiden. Men heldigvis gikk det fint å legge han i kveld likevel.

Skrevet

Bra at han fikk sove da:-) Selma sover også søtt nå! Hvor tok du vaksine hen? Ikke på Sinsen i Oslo vel?

Skrevet

Så på profilen din at det gjorde du ikke:-) Ha ei god natt:-)

Skrevet

Hvordan er det med Selma i dag?

Lille Oskar har litt feber og litt ømme lår virker det som. Men han sov riktig godt i natt. Faktisk litt lenger enn hva han har gjort i det siste. Sov Selma godt gjennom hele natten?

Skrevet

Hei! Selma var ganske urolig i natt, gråt i søvne og trengte trøst og mat oftere enn ellers. Idag morges da hun slo opp øynene var hun i strålende humøer og har vært det i hele dag. Har sovet og spist som normalt og ingen feber! Så vi fikk nok støyten igår... Hvordan går det med Oskar nå?

Skrevet

Amanda hylskrek når hun fikk vaksine, roet seg etter hvert,gråt mye på ettermiddagen, og fikk høy feber på ettermiddagen og natten. Sen var hun litt sutrete noen dager...

Skrevet

Huff stakkar liten!! Men fin nå håper jeg?

Skrevet

Bra det går fint med Selma nå da.

Oskar har vært litt sutrete i kveld pga litt feber. Har ikke sovet noe videre i ettermiddag. Men nå har han falt til ro og har sovet fint i sengen sin den siste timen :-)

Er nok sitt gode jeg i morgen regner jeg med :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...