Gå til innhold

4 mnd kontroll, hvor store har januarbabyene blitt? :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg stakk innom HS og fikk veid han for vi har fått time til 4. mnd kontroll 6 dager før 5 mnd kontrollen.

Han veier nå 6535gr, veide 3116gr når han ble født. Han var litt trett og grinete og laget skikkelig baluba på helsestasjonen så jeg valgte å gjøre visitten så kort som mulig så vi får måle han nestegang:)

var å veide henne i går, fikk sjokk jeg. da hun ble født (5 januar) var hun 49 cm og 3330g. i går var hun 64cm og 6915g.. var på 3 mnd kontroll 12 april,og da var hun 5910g. så hun har gått opp over 1 kg på 23 dager.. hehe, rystet! :P

Annonse

Vi har visst en stor gutt! På _3_ MND kontroll var han 7900 og 68 (!) cm. Er 3.5 mnd nå og har ikke vær på 4. mnd kontroll ennå. Han var sånn helt vanlig str ved fødsel 3890 og 51 cm. Har altså seg 17 cm på 3 mnd - utrolig at de kan vokse slik bare på morsmelk :)

heisann januargutt 10.01.07

Gutten min er også stor ( 3,5 mnd og 8380 gram ) fikk beskjed av hs om å prøve gi mat sjeldnere.. er ikke akkurat enkelt.Hun påstod de kunne bli late av å ha litt mye på kroppen,og det kunne sinke utviklingen deres..

Trodde disse kiloene ramlet av når de begynte å krype jeg..

Sjokolademelk i puppene mine mon tro? :P

Snuppa her var 3186 gram og 50,3 cm lang ved fødsel. Målte henne nå på 4. mnd dagen og hun har veier nå 6760 gram og er 64,5 cm lang.

Til sammenligning var storebroren 2965 gram og 51 cm lang ved fødsel, og da han var 4 mnd veide han 7150 gram og var 68,5 lang.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...