Gå til innhold

Ny jobb og babysyk.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er en dårlig kombinasjon vel?? Vi var prøvere og var i 2.pp da jeg tilfeldigvis fikk ny jobb... Trives veldig godt, men er så innmari babysyk... Ser barnevogner og småtroll alle steder jo!!! Men timingen er ikke den beste akkurat nå!?! Hva er deres erfaringer her inne med ny jobb og babysyk??

Takker for alle svar, og støtter alle prøvere!!! :-D :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har ikke noe å si det.

jeg hadde jobbet på min nye arbeidsplass i ca en måned når jeg ble gravid.

sjefen har ingenting med det å gjøre.

det er uansett lurt å vente med å si noe til du er 12 uker på vei.

så lenge du jobber i seks mnd før du går ut i permisjon, har det ingentingå si på penger osv :)

Skrevet

det går helt fint det ikke noe problem..støtter meg til det som står over..

Du har krav på ditt, og de kan ikke si noe..

Jeg fikk positiv test i dag, og beg i ny stilling fra 50% til 75%1juni.. men er på samme arbeidsted jeg da;-)

Lykke ti hvertfall;-)

Skrevet

Det kommer jo litt an på hvilken jobb du har fått og sånn, for i noen tilfeller kan det være veldig kjipt å forsvinne ut i permisjon kort tid etter at du har begynt i ny jobb. Men samtidig så vet du jo ikke hvor lang tid det tar før du blir gravid, og dessuten så finnes det alltid en god grunn til å vente bare LITT til.... Jeg synes du skal kjøre på, og hvis din nye sjef reagerer når du har blitt gravid, så er det bare å si at du ikke hadde forventet at det skulle skje akkurat nå, eller noe slikt. Det er jo ikke alltid like lett å bestemme når man skal bli gravid! Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...