Gå til innhold

Min abort! (må bare få lufta meg litt)

Lille_bo Gutt 07 og gutt 11

Anbefalte innlegg

jeg tok medisinsk abort da jeg var ca 9 uker på vei... Dette var det eneste rette for meg da men tanke på at jeg var 15 år... jeg vikk være på sykehuset hele tiden, og damene som lå ved siden av var til stor støtte da jeg lå å vrei meg i smerte. Var svært traumatisk for meg dette grunnet at jeg ikke hadde noen hos meg. mamma måtte på jobb og barnefaren var sikkert på skolen. (Vi var ikke kjærester heller da) Han var bare 14år. Jeg fikk en bedøvelsessprøyte i rumpa for smertene som fungerte ca 1 time. Jeg har angra meg mange ganger og lurt følt på hvordan livet mitt hadde vært med en liten en på 4 år nå. Men på en annen side så har jeg sikkert ikke vært der jeg er i dag. Jeg tok abort kun for barnet skyld. Jeg var 15 år. ikke noe utdannelse ikke noe jobb. Jo kjælighet menne det får ikke mat på bordet! Har ikke hatt noe å gitt barnet! Nå er jeg 24 uker på vei. Har jobb og samboer og leilighet. Å mye mer å gi!

Må bare lufte meg litt. Er litt følelses ladet for tia så godt å få det ut!

Fortsetter under...

I mine øyne gjorde du det eneste rette.... Det er ikke noe å stå etter å være 15 år og nybakt mor...

Og som jeg forstårså er du ikke sammen med han som var far til det første barnet???

Så da sier det seg selv.... Du hadde vært alenemor... Og det er tøft for alle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...