Gå til innhold

Til dere i Sveirs nummer 2!

misyme

Anbefalte innlegg

Hallo alle norske i Sveits .. det begynner aa bli saa mange meldinger under den andre at det begynner aa bli vanskelig aa finne de siste meldingene ..

Saa hvorfor ikke begynne med en ny :)

Haaper alle har det bra i "sommer-varmen", vi maa jo treffes den 17 mai da, ikke sant ? Jeg og Timo kommer iallefall til Genève en tur .. jeg maa bare finne ut hvor "ting" skjer, og hvor dere kommer til aa dukke opp!

Her hos oss gaar alt bare bra, Timo er 2 mndr i morgen og vi var til kontrol idag pluss förste vaksine som gikk saa fint, han bare laa aa smilte han .. lille prinsen min ;)

Haaper alt er vel med dere andre .. med mer eller mindre nyfödte, og mammaene, og de vordende mödrene :)

Koser

Hege og Timo

Fortsetter under...

Hei,hei. Godt a höre at du har det bra og koser deg i din nye tilvaerelse.:)Sa fort tiden gar! 2 mnd allerede!!

Ang 17.Mai sa vet jeg ikke helt hva som skjer enda, bortsett fra at vi far besök fra Norge pa kvelden. Men det hadde vaert hyggelig a finne pa noe sammen pa dagen. Dersom det ikke er noen offesiell feiring för pa kvelden kunne vi kanskje hatt en pick nick et sted dersom vaeret holder?

Flere som vil? Flere som i sa fall har med mannen? Min har fri sa jeg regner med at han ogsa har lyst til a rope "hurra" denne dagen.

Ellers er alt bra her hos oss. Magen vokser og det gjör Alma ogsa;)

Ha det godt sa lenge!

Hei,

Ja det hadde jo vaert veldig hyggelig om vi kunne ta en pick-nique, men bare om det ikke blir for stressende siden du har besök om kvelden ( saa koselig da)

Hva med dere andre ?

Her har jeg hatt söstern paa besök 5 dager med mann og sönn. Lille Lauritz er 4 mndr og saa skjönn, det var göy aa se fetterene sammen, selv om de ikke skjönner stort av det som skjer enda hehe

Hege

Annonse

Hei,

Dagene gaar saa fort og jeg glemte plutselig 17 mai .. huffda !!!

Imorgen har vi besök av et vennepar til lunsj, men siden de er veldig glade i Norge og han snakker litt norsk (vaert mange ganger i Norge hos venner), kunne det jo vaert koselig aa dratt inn alle sammen.

Men vi kommer iallefall .. det tror jeg. Saa naa faar jeg bare pröve aa huske hvordan dere ser ut, saa vi finner dere hehe

Men jeg kan sende dere en sms naar vi kommer saa finner vi hverandre ok ?

Ha en fin kveld

koser

hege

Hei igjen,

Lei jeg gikk glipp av 17 mai feiringen men er nä sengeliggende intill videre. Var til rutinekontroll i uke 31 og som i förste svangerskap var det altfor klart for födsel sä jeg har fätt spröyter som skal hjelpe utviklingen av lungekapasiteten til fosteret, men slapp heldigvis innleggelse. Stor overgang ä gä fra 100% jobb og travelt hverdagsliv til full horisontal stilling med en 2 äring i huset - godt ä kunne ringe til mamma som er kommet ned for ä hjelpe til. Hvis alt gär som det skal, er jeg pä beina igjen fra uke 36-38, sä kanskje et pä tampen treff da kunne la seg gjöre. Ellers häper jeg det gär bra med dere alle og at dere koser dere med spebarn og voksende mager - vi tastes!

Annonse

Hei igjen

Jeg haaper alt gaar som det skal fremover naa, godt aa höre at mammaen din kommer for aa hjelpe deg, det er en verdifull stötte naa.

Lykke til videre !

Ja det var kjempe koselig aa se dere, og det lille nydelig nurket til Vibeke, aahhhh faar jo lyst paa en til da hehe (Jeg driver og jobber med saken hihi .. hysjjjj ikke si noe til Patrick hehe). Og den flotte magen til Linda .. aahhh, du er bare saa flott!

Haaper vi treffes snart, jeg gleder meg kjempe.

Timo vokser og forandrer seg hele tiden, og blir bare mer og mer sjarmerende (som sin far kanskje hehe). Det er kjempe göy det som skjer naa, og akkurat i stad klarte han aa ta tak i en av lekene sine som hang ned foran han, for förste gang .. jippi.. man blir jo saa rar av saa lite hehe

Vi snakkes snart da :)

Koser

Hege og Timo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...