Gå til innhold

vondt i ribbeinet (klagetråd...)

Anbefalte innlegg

har så vondt i nedre venstre ribbein... hver dag, hele dagen verker det som om jeg er støl... virker som om det begynner å bli trangt om plassen der inne nå, og at alt inni magen etc blir pressa opp under ribbeina... har i tillegg vondt i ryggen, og bekkenløsningen merker jeg mer og mer...

*argh* kjipt å være meg... :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9168550-vondt-i-ribbeinet-klagetr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der med ribbeinet kan jeg henge meg på.

Hos meg er det på høyre side. Blir bare verre og verre for hver uke som går. Har vært sånn i 2 mnd nå - de siste 3 kommer til å bli knall ;)

Jordmor sa at det var viktig å prøve å gjøre så stor plass som mulig inni der - sitte rett i ryggen, strekke armen over hodet o.l.

kjipt å være oss heter det vel.

har også kjempe mye smerter i det ene ribbeinet. sitter på høre side, rett under puppen på en måte og har hatt den samme plagen i omtrent 2mnd. blir bare verre og verre og av å til så vondt at det er til å grine av. går også bak i ryggen og nesten het ned i bekkenet. jeg må stå opp jevnlig for å ungå smertene...altså:opp å gå.. eneste som hjelper her!!!

men på et vis godt å vite at det er vanlig og at jeg ikke er alene.

gleder meg til det er over:)

lykke til folkens...

Annonse

auuu.. ja, sånn har jeg det også! Skambanket på ribbebeinet på høyre side, rett under puppen;) Har det mest på kvelden når jeg har sittet lenge, og det eneste som hjelper er å legge seg rett ned, eller opp og gå! Håper du har rett AugustLykke, og at det forsvinner snart.. for ganske irriterende!! ;)

Signerer!

Har mest vondt på venstresiden, jeg, men gjør noen ganger så vondt at jeg ikke kan ligge på siden, bare på rygg. Og det vet jeg ikke om går særlig mye lenger... :s

Har heldigvis roet seg ned en del i det siste, muligens også fordi jeg byttet ut de gamle spile BHene med spileløse amme-BHer. Fikk liksom ikke så mye trykk på fra utsiden, da, ble ikke så øm som jeg var før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...