Gå til innhold

Flere som meg?:p


Mamma'n til lille David

Anbefalte innlegg

Flere som har vokseliknende smerter i kroppen? Jeg har det, og armer og bein dovner bort stadig vekk!!! er ikke vondt,men åh så irriterende:P er 6 uker på vei!

 

Ellers har jeg vanlige symptomer som litt murringer, stikking i sidene, småkvalme, ømme og såre bryst, og utrooolig trøtt og sliten om dagene!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jeg skulle sagt det selv! Hva er det egentlig med disse armene og beina som dovner bort, er det vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh..godt å høre at det er flere som har samme problem:p

Moren min sier hun hadde samme problem under alle hennes svangerskaper..så farlig kan det vel ikke være? :)

Tenkte at jeg skulle ringe legen i morgen å spørre hva dette kommer av, og hva man eventuelt kan gjøre for å bli kvitt d:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke unormalt da i hvertfall. Får spørre moren min når hemmelighetskremeriet er over. Har klart å holde tett hittil, men vet ikke om jeg klarer det stort lenger. Begynner å bli veldig gira på å få høre hvordan hennes svangerskap forløp.

 

Gi tilbakemelding dersom du får snakket med legen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

Ringte legen i dag og han sa det er helt normalt at vi gravie kan bli litt nummen i kroppen fordi vi får mye mer væske i kroppen. så helt ufarlig :) lettet og gla nå ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du deler dette! Godt å høre, er liksom litt skummelt.

Kan nok stemme med vann i kroppen ja. Synes jeg drikker enormt mye for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingen problem:)

synes også jeg drikker utrolig mye for tiden, skjønner bare ikke hvordan det kan være noe væske igjen i kroppen siden jeg også går på do konstant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja våkner hver morgen og har VONDT og må skynde meg på do.

Det er ikke vanlig for meg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våkner om natten for å tisse, og så er jeg like tissetrengt når jeg våkner igjen!:) menmen.. er bare glad jeg har litt symptomer.. det gir meg faktisk en liten trygghetsfølelse :)

 

Er du langt på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånn ca. 9+3 jeg ut i fra mine egne beregninger.

Ser at du har termin 25. desember, så jeg ligger noen uker før deg.

 

Når det gjelder symptomer, ser jeg at aukupunktur er til god hjelp. Fikk en behandling i går og har vært i mye bedre form i dag. Deilig!

 

Når skal du ha første legetime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...