Gå til innhold

høres navnet victor homo ut??

Tre tette!   *07+10+11*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe, hvis d skulle vise seg å plutseli poppe ut en gutt her (venter jente) Så hadde eg bestemt at han skulle heite Isaac Nikolai, og d synes barnefaren e både sossat, klisjefylt, og homsete.. Han e bare sur fordi at han ikkje får være me å velge navn...

(Han synes også at Emilie Helene høres klisjefylt og sossete, og d e d ho skal heite).

Annonse

Mi skal jo heite Emilie Helene...

Emilie e et gammelt slektsnavn, og bestemora mi heite Helene tell mellom navn.

Før d blei slutt så sa han at han ville at ho skulle heite Emilia, så hørte eg ikkje nåkka fra han etter d blei slutt...

Og da tenkte eg at han neppe kunne synes at emilie va styggt sia han likte emilia så godt, men neida han sei at han lkkje like navnet i d heile tatt og at d e sossat osv:p

Bestemora hannes heite helen...så ho blir jo nesten oppkalt etter hannes bestemor også...så han e egentli bare bitter fordi han ikkje fikk ha d siste ordet:P

Snakka me han seinast i går, og da skulle han bynne å diskutere igjen, men da sa eg at den saken va ferdi diskutert, og da sa han bare ok...

Så eg trur at han har lagt fra seg saken no, og forstått at sånn blir d;p

Nå er det forsåvidt ikke noe galt i å være homo da ;-) Bestevennen min er jo det - og om det skulle være noe med det homogreiene må jo det være positivt ;-)

Victor er et fint navn. Jeg kan ikke bruke det, mest fordi det ikke klaffer med mellomnavnet jeg har bestemt. Men Victor, det er både internasjonalt og klinger greit, og så lenge det passer med etternavnet så hadde jeg gått for det. Men Victor Viktoriassen hadde jeg nok unngått... ;-)

Annonse

D e ufattelig trist at d skal være sånn her i landet!

Herregud, vi leve jo trossalt i 2007!!

Ei bekjent sa "herregud, tenk hvis ho blir lesbisk, ka gjør du da??!"

Blei ganske mektig irritert å svarte at "Blir ho lesbisk så blir ho lesbisk, d e jo ingenting man kan gjøre me d, så lenge ho e lykkeli så e d ubetydelig ka slags kjønn ho like!"

D e et par i dettan nabolaget som har ei datter (20år) som e lesbisk og dem prate om at dem vente på at ho skal bli "frisk" osv...

Dem kasta ho ut når dem fikk vite d.

Fy faen så latterlig, blir heilt kvalm, tenk å slå hånden av sin egen datter bare fordi hun er lesbisk!

D e skikkeli tragiskt!!

så fjernt, mange som har spurt meg å liksom, enn om lucas blir homo og da har jeg svart også da? jeg elsker han like mye for det og han er fortsatt sønnen min uansett om han blir homo eller hetero eller bifil, er ikke verste som kanskje vel:) drømte btw om lucas i natt, han var så liten og fin.. men basjbleien var veldig full hehe;)

Ja det finnes betraktelig verre saker enn homofili her i verden! Homofili er jo egentlig ikke ille i det hele tatt, det er bare samfunnet som skal legge opp til det... Blir noen av ungene mine det, så greit, da har de en "onkel" som har vært gjennom prosessen og helt sikkert veileder dem gjennom det som kan bli en litt tøff tid ;-) Og jeg ville nok spurt litt forsiktig om jeg ikke kan få barnebarn likevel... ;-) Så lenge de vokser opp til å bli fornuftige og rettferdige mennesker så har legning ikke noe å si.

Måtte bare hive inn et par ord her..hehe..merkelig at folk enda blir omtalt som homo eller lesbiske i grunnen..Siden dette er helt vanlige folk..Jeg har et søskenbarn, en onkel, og min far som er homo-sistnevnte har vert i partnerskap med sin mann i 10 år, og han har aldri sett lykkeligere ut!!Jeg blir glad når de er glad..Lenge leve de som er seg selv:):) (og tilsammen er vi 7 barn når alle er hos sin far-det er one big happy family, hehe:p )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...