Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere ganger tenkt tanken på å sjekke livmortappen med tanke på el og graviditet.. Men jeg blir så uvel med tanken..! Ikke fordi jeg har noen sperrer på å ta på meg selv eller noe - men jeg blir rett og slett uggen av "konsistensen" eller hvordan det kjennes ut der.. Off. Jeg tror jeg schnæpper her - prøvde å lese litt om det isted, men da ble jeg uvel bare ved tanke på det. Herregud at det er mulig - det er dama som ville bli lege en gang i tiden! Heehh..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe

Jeg skjønner godt hva du mener, jeg kunne aldri tenke meg å tafse på tappen... men så er jeg av den nysjerrige, utolmodige sorten, så jeg leste litt på pernille, og her inne, og tenkte at, OK, d kan jo ikke være SÅ ille!?

etter et par ganger var faktisk sperren overgådd..

men i d siste pp nå, så har jeg kuttet ut med d igjen, tror ikke egentli man skal drive å klå der inne..kan jo ikke være helt bra.

Skrevet

Heehe.. Godt å høre at det ikke bare er meg! Og det er sant som du sier; det kan da ikke være helt bra med all den tafsingen ( som om ikke det området der får gjennomgå nok fra før av..!)

Skrevet

for å vere helt ærlig så har jeg prøvd, men får ikke til.. når ikke inn.. sist jeg var til gynekolog så ho at jeg var veldig dyp, og at ho nesten ikke nådde inn.. følte meg nesten som en hest da.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...