Opp og ned er like langt Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Jeg har en Heine fra før, og er 30 uker på vei med gutt nr to. Vi har nesten bestemt oss for Liam, men har fått veldig delte tilbakemeldinger på det... Hva mener dere? Andre forslag til uvanlige navn..?
volve Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Liam blir veldig irsk for meg, og litt merkelig på en heilnorsk gutt hvis det er det han er. Og Heine er så nydelig. Noen uvanlige navn jeg er svak for er: Lyder Njål Sturla Ørjan Kjartan alle passer bra til Heine.
Vannmann35 Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Jeg oppfatter Heine som et veldig norsk navn, men Liam er veldig britisk - inspirert av William tenker jeg. Navnene går helt fint sammen, men er ikke helt ultimat synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 IKKE Heine og Liam sammen!!! Andre forslag.... : Rudolf Eirik Jarl Ola Simen Magnus Gunner Audun Håkon Harald Georg Valdemar
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Heine er et faelt navn men Liam er bare saaaa nydelig, syns du skal kalle han Liam:))))))))))))))))))))))))))))))) Liam4life
Opp og ned er like langt Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2007 Rudolf?? Gunner?? Seriøst da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå