Gå til innhold

så er kontrastvæske undersøkelsen gjort:-)

Anbefalte innlegg

var på undersøkelse i dag, og det gikk greit. følte ikke veldig ubehag. de fant ikke noe galt, alt var åpent.....så da er det vel bare å stå på og håpe at spiren sitter snart...... har ikke veldig håp;-(

Fortsetter under...

mor til 2 snart???_25PP

Godt å få undersøkelsen overstått, hvor lang tid tok det fra dere startet utredning til du fikk denne undersøkelsen?

Har endelig time til utredning, og lurer på hvor lenge det tar fra start til det skjer noe eller man får hjelp med noe. Kan du fortelle meg litt?

Hei Cmoi

vi har en gutt fra før. som det tok 12 mnd å bli gravid med. han ble førdt i okt 2004, vi ville gjerne ha to tette og i april 2005 begynte vi aktivt å prøve igjen....

august 2006 gikk jeg til fastlegen min og fikk da time hos gyn i okt 06. da oppdaget gyn at jeg hadde sjelden el, og jeg fikk dobbel pergo kur x 4...tok en grundig innvendig UL.var da ¨å tok blod prøve 2 mnd etterhverandre, det viste at jeg hadde fått EL begge gangene, både den m pergo og syklusen uten pergo. skulle komme tilbake om ca 6 mnd.

Mannen var oxo til undersøkelse hos gyn, og fikk henvisning til å teste svømmerne på riksen.det eneste feil der var at de svømte litt treigt...

dro til gyn i mars, fikk henvisning til kontrastvæske undersøkelse, tok oxo nå en innvendig UL, bare for å se om jeg hadde fått Cyste på eggstokker av pergo, hadde ikke det. så fikk jeg 4 nye dobble pergo kurer,

ville ikke skrive no søknad til prøverør enda, pga at vi hadde en fra før, og de på riksen regner med at man ikke blir gravid det første året etter en fødsel, så utifra det har vi ikke prøvd mere en 19 mnd... så der er vi nå..... så svar på ditt spørsmål er egentlig 9 mnd

ønsker dere lykke til:-) håper spiren sitter snart:-)

Nå har vi også tatt den. Godt å ha det overstått. Gruet meg veldig, men var ikke så ille som fryktet. Hos meg var det også åpent. Så da er det ikke funnet noe galt ved hverken mannen min eller jeg. Som dere får vi bare krysse fingre og håpe at det ordner seg snart. Vi skal starte opp med behandling ved sykehuset i Porsgrunn over sommerferien og det gir jo også litt håp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...