Gå til innhold

HJELP! Kan jeg vær gravid?

Anbefalte innlegg

Trenger litt synspungter på dette her. Vi har ikke planlagt noe og samboeren kommer til å flipppe hvis mistankene mine stemmer. Her er saken. Jeg har gått 5 dager over mensen. Jeg har mensen lignende smerter som veksler litt mellom nederst i korsryggen og magen. I sta hadde jeg noe som lignet blod, men alikevel ikke lignet. Var litt sånn brunrødgul aktig og veldig lite. Kanskje tre små dråper. Men det kan ikke være mensen for har ikke sånne smerter som ved vanlig mens. Da klarer jeg meg ikke uten mye smertestillende. Hva tror dere? Tør ikke helt å ta test i redsel for at den er positiv og negativ, har jo lyst på barn, men hadde tenkt å vente til etter utdannelsen min er ferdig.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9167263-hjelp-kan-jeg-v%C3%A6r-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vet ikke helt hva jeg skal skrive, jeg....

Kanskje du bare bør vente et par dager til å se om tante dukker opp, eller om hun holder seg vekke? Og i mellomtiden prøve å ikke tenke for mye på det (lett nok å si) slik at kroppen slapper litt av? Stress kan jo få mensen til å bli sen.

Ellers vil jeg bare si at dersom det hadde vært meg, ville jeg bare latt det stå til selv om ikke utdannelsen var ferdig. Har lest om mange nok som tok abort, og som da de senere skulle prøve å bli gravid, ikke klarte det. Det må være nokså bittert.

Uff, nei, det var ikke lett å komme med noen kloke ord, her!

men har lest noe om at de fleste menn som ikke ønsker barnet, blir glade for det i ettertid. Mens kvinner som velger bort barnet utelukkende pga mannen ikke vil, visstnok ofte sliter med såpass vonde følelser overfor mannen i etterkant at forholdet lettere ryker.

Lykke til hva som enn skjer videre! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...