Gå til innhold

Frøya79! (nicket)


Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det på ul i dag? Det var i dag du skulle var det ikke?

Er spent, vet du =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Nei, jeg skal til legen i morgen :-) Er kjempespent nå! Krysser fingrene for oss begge! Skriver hvordan det gikk i en melding til deg. Vi snakkes! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nå ble jeg bekymra for deg, siden du "aldri" svarte!

Å blir spennende i morra ja! Du må skynde deg å fortelle når du får mulighet =0) Var det kl 10?

Begynner å glede meg litt til fredag jeg nå. Kan begynne å tenke på det nå som det jobbstyret er over....

Blir så spennende med så tidlig ul!

Skal tenke på deg og krysse fingre og tær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Uff, ikke meningen å skremme deg! he he. Jeg sitter her på jobb, og klarer ikke å konsentrere meg om annet enn det skal skje hos legen. Skal bli så godt å få en avklaring på om bebisen ligger riktig denne gangen! Skal inn kl.1045, men det er alltid litt ventetid, så jeg må nok være tålmodig. Jeg skriver mer når jeg har fått svaret :-) Snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe neida det går bra det=0) Var bare redd for at du hadde fått dårlig nytt på ul (som jeg trodde du hadde hatt)..

Skjønner det er vanskelig å konsentrere seg på jobb ja. Kjenner det sitter litt i magen hos meg nå. Litt sånn småstressa og uggen i formen så går og knasker knekkebrød med jevne mellomrom.

Lykke til i dag da!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dytte* ersåspentnåaltså! =0D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Nå kommer jeg rett fra legen! Hun kunne se en fosterpose i livmoren, men det var for tidlig å se om/hva som var inni. Fikk ny time om 14 dager. Jippi! Hun var helt sikker på hva hun så: en gravid livmor, men en liten "prikk" inni. Og det betyr at det ikke er noen nye exu på gang. Tok blodprøver (hcg), og skal ta nye på mandag og torsdag i neste uke for å følge med på hormonverdiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så bra!!!! Vet ikke hvor mange ganger jeg har vært å sjekka på pcn den siste timen....

Kjempekjekt at du får ny ul om 2 uker da! Da får du jo hjertet som slår =0) Morro! Veldig betryggende å få ekstra oppfølging, både med ul og hcgmåling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du har fulgt med på meg! Jeg skal krysse alt jeg har for deg i morgen!!!

 

Føler meg i trygge hender hos legen min, og det er godt. Kunne ringe allerede på onsdag å høre svaret på de to første blodprøvene. Har en god følelse for at ting faktisk er i orden, men det er jo ekstra beroligende med blodprøver og ny UL i uke 8.

 

Lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...