Lotta med novembergutt Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Er jo ny her, og synes det er nye nick hele tiden. Men jeg vet at en del av dere skal prøve ca samtidig som oss, i sept/okt... Hvor mange er vi egentlig? Og er vi flere studenter? Hadde vært koselig å holde kontakten med likesinnede i venteperioden:)
Hemmeligheten Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 I utgangspunktet så er oktober planen men skjer d før gjør det ikke så mye . Vertfall ikke hvis jeg får en jobb.
Mini nr 2 i mars Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Jeg er oktober-prøver =) Vel....mulig vi blir forsiktige prøvere i august/september, men er student jeg og, så må prøve å drøye det så lenge som mulig! Men forventer ikke å bli gravid med en gang, så det er derfor jeg tenker aug/sept.... Jeg henger gjerne med i kulbben i ventetiden:)
Rafi Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Vi er høst prøvere. Regner med å starte i beg av september. Så det blir en spennende tid. Er ikke student, men i fast jobb. Tenkte å starte i aug, men vi skal på ferie i aug, og da vil jeg kunne være fri til å gjøre som jeg vil
Hera83 Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Du vet det vel fra før, men jeg og samboeren min er prøvere fra ca august! Jeg er student, han har fast jobb.
2 nøster Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Hei hei... Vi skal prøve til høsten , rundt August/Sept. tenker jeg.. Vi er begge i fast jobb, og leilighet Var endel inne på dette forumet for ett par mnd siden, da vi egentlig skulle prøvd nå i våres. Men vi bestemte oss for å vente til høsten;) Spennendes tider i møte...
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 Hei! Melder meg på her jeg... Vi blir antagelig prøvere fra i høst vi også. Skal slutte med p-pillen nå faktisk! Jeg orker ikke hormonene mer, så nå blir det heller kondom fremover en stund. Kanskje jeg skaffer meg en ladycomp isteden. Vi er begge i fast jobb og er passert de 30 begge to, så det er jo på tide.. Noen andre i 30 årene her?
Hemmeligheten Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 Så arti at det er flere av oss. Kanskje vi havner på samme termin klubb etter hvert.
Rafi Skrevet 7. mai 2007 #9 Skrevet 7. mai 2007 Er ikke fyllt 30 enda, men nærmer meg med store steg vel, enda et år igjen, men føler at det er på tide nå. Spørsmål til dere? Vi har tenkt å starte prøvingen i september. Er det ikke like greit å slutte på p-ring i august da? Er jo ikke sånn at jeg må bli gravid på første forsøk. Jeg orker ikke å dra på ferie og kanskje ha mensen. Er så greit å slippe unna den, og det kan man jo planlegge når man bruker piller eller ring. Men jeg har venninner som har blitt gravide etter bare en måned, faktisk 4 stykker. Så alt går jo ann
Lotta med novembergutt Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. mai 2007 Så koselig at vi en del:) Tror forresten jeg må drøye den til oktober, for TENK om det klaffer på første forsøk, og babyen i tillegg blir født noen uker før terimin. Da er jeg jo midt i eksamen... Men - det spiller ikke så stor rolle, føler ikke at det er lenge til uansett:D Rafi; Hadde jeg vært deg ville jeg sluttet så fort som mulig egentlig. Det er jo mange som blir gravide med en gang de har sluttet på prevensjon, men det er også mange som må prøve i maaange måneder først. Men som du skriver så er det jo ikke sånn at du må bli gravid på første forsøk, så da spiller det kanskje ikke noen rolle. Det finnes forresen pille du kan få av legen som utsetter mensen. Veldig greie! Brukte de flere ganger før jeg begynte på p-piller:)
2 nøster Skrevet 7. mai 2007 #11 Skrevet 7. mai 2007 Snartprøver; Vi er over 30! P-piller sluttet jeg med for over fire år siden, blr helt psyko kjerring da..hehe...stakkars samboer... men vi har brukt annen prevansjon da... Vi begynner å få ganske så klar beskjed fra familie om at det er på tide å få noen små... Hmmm, det er forsåvidt greit det. Men så har du de som spør om du ikke skal ha snart, og hvis jeg svarer "joda, snart så", da kommer informasjon at det er vanskeligere når man har passer 30, at det kan ta laaang tid før man blir gravid etc etc. Som om det er nesten fakta at jeg kommer til å slite med å bli gravid...?!! Jeg er da ganske så klar over dette og ett valg jeg har tatt selv, å ikke få barn før nå..grrrrrrrrrrrrrrrr...har vært en del slike kommentarer i det siste og begynner å bli lei av slikt. Har du opplevde det??
husmortrall Skrevet 7. mai 2007 #12 Skrevet 7. mai 2007 vi er også høstprøvere. Ikke helt bestemt akkurat når ennå, men regner med vi blir "halv-prøvere" fra august av:) Har vært litt frem og tilbake med tanke på eksamen til våren, så vi får se...Han jobber, jeg studerer. Gleder meg masse!
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #13 Skrevet 8. mai 2007 Angua! jo, har opplevd slike kommentarer fra tidligere kollegaer. Men heldigvis har ikke familien begynt å mase enda. Svigers har ikke en gang tatt opp temaet, men har mistanke om at de tenker på det.. Det er typisk dem å ikke snakke om sånt. Er enig i at det er irriterende med slike kommentarer- akkurat som vi ikke har tenkt på det selv... hallo! men som sagt så er det et valg vi har tatt selv, ikke bare bare å få jobb nå til dags...penger må man jo ha. Nå for tiden er det ingen som kommenterer det heldigvis. Har venner som også er litt sent ute og det hjelper. Men har jo fått litt småkommentarer fra venner som har fått barn, men har heldigvis vært greie kommentarer med litt humor i hvis du skjønner.. Vi har en spennende tid i møte. Har lyst å sette i gang i aug/sept.
*_A_* Skrevet 8. mai 2007 #14 Skrevet 8. mai 2007 Vi blir prøvere fra september/oktober... I dag er min første dag uten p-piller, begynte ikke på nytt brett, så har på en måte tatt første steg mot prøving:) Har en babycomp som venter på meg Er også student... Snart ferdig med 2. året på sykepleierstudiet. Gleder meg til høsten jeg!
ventejenta Skrevet 10. mai 2007 #15 Skrevet 10. mai 2007 Jeg sluttet på p-pillene i januar, og hadde egentlig begynt å prøve nå. Men så fikk jeg ny jobb, og vil gjerne komme litt inn i den før jeg skal ut i permisjon... Så nå har vi utsatt prøvingen til oktober. Føles lenge.. Jeg jobber og samboeren er student.
MaYi Skrevet 21. mai 2007 #16 Skrevet 21. mai 2007 Vi skal begynne prøvingen i sept/okt - og da håper jeg det tar et par mnd hvertfall før spira sitter. Men det er fordi jeg er student og da vil fødselen falle slik at jeg har maks 1 år igjen etter endt permisjon. Men samboeren min har fast jobb da!
Lotta med novembergutt Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #17 Skrevet 21. mai 2007 oi - det er jo akkurat sånn vi planlegger. Eller - gjør ikke noe om den sitter i oktober, da blir jo terminen midt i juli, og alle eksamener er ferdige:D Også bruker jeg det første året hjemme med babyen til å ta opp noen eksamener jeg mangler, for så å studere videre, eventuelt jobbe om jeg ikke kommer inn, når babyen er 1 år! Bra plan:D
Blåbærmuffins Skrevet 23. mai 2007 #18 Skrevet 23. mai 2007 Jeg blir høstprøver! Ferdig med 2. året på sykepleien nå til sommeren så starter vel prøvingen i septemper-oktober. Blir gøy!
2008 og 2012 Skrevet 28. mai 2007 #19 Skrevet 28. mai 2007 Vi er kanskje høstprøvere, det vil si oktober. Det er ikke helt sikkert da, for vi syns det er litt skummelt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå