Gå til innhold

Hvordan går det Bergen79?


kmne+ida+sara

Anbefalte innlegg

Hei på deg,

 

hvordan gikk det hos legen idag? Jeg har krysset fingre idag også! :)

Håper det går bra med deg!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!! Var på UL i går og fikk se et lite hjerte banke... Fantastisk!! Begynte å gråte, var så sikker på at jeg ikke skulle se liv. Beklager sent tilbakemelding, har problemer med nettet hjemme, så må låne hos andre inntil det blir fikset.

 

Har dessverre nettopp sett at jeg har hatt en ny "gammelrosa" blødning i ettermiddag, så nå er jeg litt usikker igjen. Kvalmen har virkelig tiltatt, er helt utslått og vurderer sykemelding. Håper ikke jeg mister nå, ble utrolig lei meg da jeg så blødningen i sted, trodde jeg skulle få ha litt flaks fremover nå...

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så kjekt å se et lite hjerte!!! Gratulerer!

Jeg har en svigerinne som har hatt masse småblødninger, men hun er noe godt over halvveis i svangerskapet, og alt er bra med bebbisen, så det kan like gjerne gå veldig bra! Ikke bekymre deg for masse! Kvalmen er vel nesten et godt tegn, er det ikke? Da er det hvertfall noe som skjer der inne!

 

Med oss går det fint, er ferdig med 12. uke imorgen... Så da begynner er ny tidsregning for oss... Vi gleder oss veldig til å kunne fortelle det til folk nå! (Endel har fått vite det allerede da...)

 

Du må ha lykke til med fortsettelsen! Jeg kommer innom her og kikker etter deg! :) Men jeg prøver å være litt mindre her, for jeg blir bare mer bekymret av å høre alle erfaringer med SA og sånn, så jeg velger strutse-metoden... hehe.

 

Så vi snakkes snart! :) Og som sagt, lykke til!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fullførte 12 uker! :-) Ønsker deg alt godt! Holder meg litt unna her jeg og pga mange skumle historier, men vanskelig å la være... Kanskje vi kan holde kontakten gjennom postkassen vi har her? Har ikke prøvd den ennå. Ønsker deg en fin helg! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...